Spørsmål om ammebh...

Raro

Elsker forumet
Desemberskatter 2016
Er så usikker på hvilken str jeg skal ha.. Bruker str 75d nå.. Har fått arve noen ammebher i den str av en venninne.. Men tenker jo at jeg vokser en del etter fødsel også. Kan jo legge til at jeg har vokst fra 70c til 75d iløpet av svangerskapet..
Må jeg opp i dobbel d eller e cup? Noen som vil dele erfaringer? Er helt grønn...:D

Jeg har brukt ammebh i min vanlige str de første par ukene ( til produksjonen har stabilisert seg litt), deretter mine vanlige bh-er. Jeg er skikkelig. Melkeku, men har ikke hatt behov for mer;-) tror kanskje du må vente og se an litt?!?!

Jeg gikk opp fra 65e til 80e sist. Men jeg ble veldig feit og svær som ei ku, itilegg hadde jeg ødeme på 3+

Gullet født 10.04.12 på termin
Ny termin 03.02.14

Jeg har tidligere brukt en cup større enn til normalt. Men det er Vanskelig å vite hva som vil passse denne gangen. Tror jeg vil kjøpe en bh i en str opp fra det jeg bruker nå.

Sniker litt fra november jeg... Jeg har pleid å kjøpe en amme bh mens jeg har gått gravid å da i 1-2 str større enn normalt. Å så vente å se d Ann.. Er så forskjell fra person t person og svangerskap t svangerskap. M første mann brukte jeg 70 c når jeg ble gravid. Brukte 75 f i amme bh. Sist måtte jeg opp i g/h.... Er helt pyton å gå m de for små!

Jeg har gått opp en str i cup. Men brukt samme str rundt. Siden jeg har gjort det med begge de to andre, tok jeg sjansen å kjøpte en cup opp nå også

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Back
Topp