Spørsmål om ADD!

tulletutt

Flørter med forumet
Hei :)

Har du eller kjenner du noen som har ADD? ( "jente" versjonen av ADHD)

Isåfall, hvordan er det?

Jeg har adhd jeg da. Men lurer du i forhold til å være voksen med det, eller å være barn? Har jo hatt det naturlig nok hele livet, og vet ikke hvordan det er å være "normal" da men.. Må nesten si i forhold til hva du lurer på! ..:)

Jeg har adhd jeg da. Men lurer du i forhold til å være voksen med det, eller å være barn? Har jo hatt det naturlig nok hele livet, og vet ikke hvordan det er å være "normal" da men.. Må nesten si i forhold til hva du lurer på! ..:)

tenkte på voksen. Lurer litt på hva ADD går ut på :) Hva symptomene og sånn er....men som du sier, litt vanskelig når du har hatt adhd hele livet. hehe

Så vidt jeg vet så er Add det samme som adhd bortsett fra at man ikke er hyperaktiv. Så deles add/ adhd opp igjen i jente/ guttevariant,  der jentevarianten er mer innadvent,tenkende, drømmende. Guttene mer bråkete, utagerende.mm. Men trenger ikke være jente for å ha jentevarianten og visa versa! (Så er det jo grader av dette også, noen har større plager enn andre.) Men poenget er at du fint kan lese om adhd, som det står mye om på nettet. Ellers har du intr. org http://www.adhdnorge.no/index.asp 

Jeg har ADD, ble diagnosert når jeg var 22.

Jeg har Adhd , mens pappa har ADD forskjellen er at den hyperaktive delen faller bort ved ADD :P

Pappa er veldig ryddig av seg , og mangler konsentrasjon enkelte steder og han kan bli veldig fort sint :P

MissOddsteenOgMichee skrev:
Jeg har Adhd , mens pappa har ADD forskjellen er at den hyperaktive delen faller bort ved ADD :P

Må bare si at ADD folk får *kicks* med hyperaktivitet, men det går like fort over som det kom.

Back
Topp