Spørsmål fra oktober-gruppa

Miss B

Forelsket i forumet
Høsthjerter 2017
Hei! Jeg er på en liten visitt fra oktober-gruppa. Jeg spør her siden dere har kommet noen måneder lenger. Er det noen av dere som mistet alle symptomene rundt uke 9 og fortsatt er gravid? Evt om dere har erfaringer fra tidligere svangerskap. Jeg så bankende hjerte på TUL i uke 8, men er nå veldig bekymret ettersom jeg ikke kjenner meg gravid lenger. Vært kvalm frem til nå.

Kan svare at på generelt grunnlag så betyr ikke at symptomene er borte at graviditeten er over! ;)
Jeg hadde vært overlykkelig om jeg slapp 3 måneder med hyperemesis og heller var i god form som jeg er nå. 28+3 i dag.
Konklusjon: vær glad for å slippe plager! :)

Hei[emoji4] greit å kunne spørre de som er litt lenger [emoji4] jeg var veldig kvalm og trøtt frem til uke 10 nesten... Og nesten ingen symptomer etter, annet enn sultfølelsen der ganske ofte (meket det mest fordi jeg ikke har sult følelse egentlig [emoji13]). Men nå dukker trøttheten opp igjen med jevne mellomrom, kvalmen heldigvis ikke! [emoji6] bare prøv å slappe av og nyte at du er symptomfri for øyeblikket [emoji106] de fleste symptomer kan dukke opp igjen etterhvert pluss nye ting[emoji6][emoji106] ville ikke beskymret meg er i de fleste tilfeller masse unødvendig energi brukt på det. Om man ikke føler seg dårlig, har vondt og blødninger [emoji4] jeg var på tul når jeg var 7+6,alt bra. Så ikke beskymret når mine symptomer ble borte[emoji4] mest glad[emoji23]

Hadde det sånn ca samme tidspunkt tror jeg, kanskje det var uke 7/8. Hadde først en periode med ikke så mye symptomer, men i alle fall murringer. Så et par uker med ingenting. Nå i uke 25 ☺

Hei! Jeg er på en liten visitt fra oktober-gruppa. Jeg spør her siden dere har kommet noen måneder lenger. Er det noen av dere som mistet alle symptomene rundt uke 9 og fortsatt er gravid? Evt om dere har erfaringer fra tidligere svangerskap. Jeg så bankende hjerte på TUL i uke 8, men er nå veldig bekymret ettersom jeg ikke kjenner meg gravid lenger. Vært kvalm frem til nå.
Jeg har omtrent ikke hatt et eneste symptom i hele svangerskapet så langt:) 25 uker på vei:) det er normalt..

Som de fleste andre skriver slenger jeg på at symptomer kommer og går, det er helt normalt :)

Eg har ikkje hatt eit einaste graviditetssymptom dette svangerskapet, likevel er alt sånn som det skal vera med jenta i magen min! :) Eg begynte å kjenna spark i veke 18, og då vart det mykje lettare å slappa av og klara å senka skuldrene litt.

Jeg har hatt lite symptomer hele tiden, bare mer trøtt og sliten. :) alle svangerskap er forskjellige, men jeg var også litt bekymret før kontroll og ultralyd, siden jeg merket så lite. :)

Back
Topp