Spørsmål ang St Olav

*Carrie*

Forelsket i forumet
Dere som har fått gjennomført prøverør på StOlav, ble dere spurt om hvor lenge dere hadde bodd sammen? Vi skal etter all sannsynlighet henvises dit nå, og problemet er at vi bare har bodd sammen i 15 måneder, så er litt spent på om dette vil skape problemer for oss og evt ekstra lang ventetid...

Hei Carrie_81!

Jeg har ikke kommet igang med behandlingen, men venter på å få starte opp.. Uansett, vi var på samtale i slutten av februar, der det var en del spørsmål om oss som par. De spurte hvor lenge vi har vært sammen, men er usikker på om de har noen grense på hvor lenge man har bodd sammen. Det tok 6 mnd fra vår henvisning ble sendt til vi kom på samtale, nye 6 mnd fra timen til behandlingen starter. Så da har et år gått til det.. Håper det går litt fortere for deres skyld! [:)]

Oi, det var sykt lenge! Var dere da ferdig utredet på forhånd? Håper virkelig vi slipper å vente så lenge...

Da vi ble henvist til st.olavs, var det pga resultatet av min manns sædprøve. Måtte da vente så lenge på å få komme til samtale på st.olavs. I mellomtiden tok jeg noen blodprøver, som de hadde fått svar på til den samtalen. Under samtalen fikk jeg ultralydundersøkelse som viste at jeg hadde fine eggstokker. Å undersøke egglederne er unødvendig, da vi likevel må ha icsi behandling pga den dårlige sæden. Regner oss som ferdig utredet nå, men har fått beskjed om at det ikke blir noe behandling før etter sommeren.. (dette sa de da i februar)

Vi ble spurt om det,da vi sa vi hadde bodd sammen i 3 år og var nyforlovet og skulle gifte oss så var det ok...vi trengte ikke å vise fram noen dokumenter...[;)]

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp