Spørsmål ang spotting til dere gravide

Millemor87

Blir kjent med forumet
Jeg spotter vanligvis litt fra 4-5 dager etter EL, men ikke denne gangen. Er 10 DPO, men ikke positivt test.

Er det noen her som vanligvis spotter, men sluttet da de ble gravide? Har lest at man kan være gravid selvom man spotter, men er så nysgjerrig på om det kan være et tegn på at jeg er gravid siden jeg ikke spotter denne gangen.

Noen som vet noe om dette?

Hei! Jeg pleier å spotte litt mellom eggløsning og mens, men gjorde ikke det denne måneden og det viste seg at jeg er gravid :) Så for meg var det et tegn i hvert fall. Spennende da! Krysser fingrene for deg :)

Hei! Jeg pleier å spotte litt mellom eggløsning og mens, men gjorde ikke det denne måneden og det viste seg at jeg er gravid :) Så for meg var det et tegn i hvert fall. Spennende da! Krysser fingrene for deg :)

Tusen takk for svar :) Håper så at det samme gjelder for meg. Gratulerer som gravid :)

Jeg også pleier å spotte en stund før ikm, men ingenting denne gangen. Fikk positiv test 2 dager før ikm. 7+0 i dag :smiley-bounce012
Så for min del var det et tegn ja :)

Jeg også pleier å spotte en stund før ikm, men ingenting denne gangen. Fikk positiv test 2 dager før ikm. 7+0 i dag :smiley-bounce012

Kan jeg spørre deg om en ting

Gratulerer som gravid <3 Kan jeg spørre om en ting til? Har du hatt sykluser du ikke har spottet hvor du ikke har vært gravid? :) Er så nysgjerrig, fortatt ikke noe spotting og to dager til IKM, men neg test i går og prøver å vente til i morgen med å teste på nytt..

Kan jeg spørre deg om en ting

Gratulerer som gravid <3 Kan jeg spørre om en ting til? Har du hatt sykluser du ikke har spottet hvor du ikke har vært gravid? :) Er så nysgjerrig, fortatt ikke noe spotting og to dager til IKM, men neg test i går og prøver å vente til i morgen med å teste på nytt..

Takk, håper inderlig den holder hele veien :happy:
Jeg sluttet på p-piller våren 2019 og har alltid spottet alt fra 1 uke til 2-3 dager før ikm siden det. Dette var første gang uten noe som helst spotting :happy:
Det er jo veldig individuelt, men kan jo være det er sånn med deg også :)
Krysser fingrene for at du får positiv test snart :signs003

Takk, håper inderlig den holder hele veien :happy:
Jeg sluttet på p-piller våren 2019 og har alltid spottet alt fra 1 uke til 2-3 dager før ikm siden det. Dette var første gang uten noe som helst spotting :happy:
Det er jo veldig individuelt, men kan jo være det er sånn med deg også :)
Krysser fingrene for at du får positiv test snart :signs003

Krysser fingrene for at den holder hele veien :happy:
Tar det som et godt tegn at du ikke har hatt sykluser uten spotting hvor du ikke har vært gravid :happy: Er nok veldig individuelt, men jeg lever i håpet :happy: hehe

Back
Topp