spørsmål ang natteavvenning

trolltjora

Elsker forumet
Jenta mi er i den fasen at hun ELSKER å gå med truse, hun holder seg (som oftest) til hu kommer på toalettet, MEN hun sier ikke ifra at hun må tisse. Så den koblingen fra blæra til hjernen er ikke helt intakt enda.. MEN hun holder seg tørr en hel dag ved faste tisserunder.

og nå vil hun sove uten bleie på natta[:D]
pappan her i huset er kjempeskeptisk, men jeg mener vi må la hu prøve.

så hva synes dere vi skal gjøre?
Hu la seg med bare truse, siste tisserunde var 20.00

Hadde tatt henne opp når dere legger dere... og tatt henne på do med en gang hun våkner i morgen tidlig.

Regner med dere har tisselaken i sengen? da er det jo ingen krise om det går gale[:)]

ORIGINAL: funny_bunny

Hadde tatt henne opp når dere legger dere... og tatt henne på do med en gang hun våkner i morgen tidlig.

Regner med dere har tisselaken i sengen? da er det jo ingen krise om det går gale[:)]

er ikke tisselaken i vår seng[8D]
menneh, jeg synes det virker så unødvendig å ta henne opp kl 00 når hun allikevel våkner enellerannen gang i løpet av natten og vil over til oss...

Du kan jo la henne prøve frem til hun kommer i deres seng, og heller ta på en bleie da?

hehe, problem solved!
hørte hu sutre nu og da lå hun i en dam og sov[:D]
jenta er dusja og har på seg bleie, så da kan far sove godt i natt!

Jeg ville ikke vekket henne for å tisse og tar jeg ikke feil så har jeg også lest at dette ikke er lurt å gjøre.

Hvis hun våkner så ville jeg satt henne på do, men ellers ville jeg hatt "is-i-magen" og ventet til imorgen.

Spennende! Moro når de små selv ønsker det - gir virkelig mestringsfølelse!

ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe

hehe, problem solved!
hørte hu sutre nu og da lå hun i en dam og sov[:D]
jenta er dusja og har på seg bleie, så da kan far sove godt i natt!

Ok hehhe.. svaret mitt kom litt for sent til din oppdatering[:D].

Vi har aldri vekket jenta vår når hu sluttet på natta, og hu har tisset i senga kanskje 5 ganger! Hu har gått på do når hu har våknet.

Hvor gammel er hun? Hvis hun ikke har kontroll på det på dagen enda så er det vel en fordel og vente til hun har det før dere tar bort bleia på natta? [8|]

Back
Topp