Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har en flaske i kjøleskapet med avkjølt kokt vann, også koker jeg bittelitt vann i vannkoker når han begynner å våkne til, og blander da varmt og kaldt vann. Går veldig raskt.
Men er jo også mulig å ha ferdig oppmålte flasker i kjøleskapet og bare varme det i mikroen. Tar alltid mmepulveret oppi til slutt når jeg vet tempen er grei![]()
Eg ser ikkje problemet.Kan man ikke lage opp flasker å sette i kjøleskapet? Husker jeg gjorde dette med di andre barna, men leser bak på mme pakken at man kun skal lage et måltid av gangen.
Produsentene anbefaler det ikke, det har noe med potensielle bakterier i melkepulveret som kan utvikle seg.Eg ser ikkje problemet.
Til og med på nyfødt intensiv avdelingen lage dei opp døgndoser og har i kjøleskapet for å varma opp, så koffor ska ikkje friske babyer tåle da? Lagde lenge døgndoser til jentungen ette me blei utskrivne.
Helt enig, når det ikke er anbefalt og kan gi infeksjon så gabler hvertfll ikke vi med det.Produsentene anbefaler det ikke, det har noe med potensielle bakterier i melkepulveret som kan utvikle seg.
Det går som regel greit, men det er dumt å risikere mageinfeksjon fordi man skal gjøre det litt mer lettvint.
JO det kan man!!!Kan man ikke lage opp flasker å sette i kjøleskapet? Husker jeg gjorde dette med di andre barna, men leser bak på mme pakken at man kun skal lage et måltid av gangen.