Martec91
Blir kjent med forumet
Hei. Jeg var gravid for 4 måneder siden, men hadde en MA når jeg var i uke 10 (fosteret døde i uke 6). Gynekologen sa at det ikke hadde noe med meg å gjøre. Jeg er 29, og alt er på stell med kroppen. Nå jeg er gravid på nytt, er 5 uker. Redd det skal skje igjen. Lurer på hvor stor er egentlig sjangsen for at det skjer to ganger på rad? Prøver å slappe av, synes det er vanskelig. Har UL om 3 uker
Jeg leste et sted at hvis man har hatt to MA er det 24% sjangs for en ny. Jeg har bare hatt en, så da regnes vel min graviditet like sikker som en annen sin. Vet noen hvor mange prosent sikkerhet?
Mine symptomer nå er ømme bryster (vonde!), blir fort sliten og får fort vondt i kors ryggen, litt murring og litt svimmel. Har heldigvis ikke blitt kvalm enda..
Jeg leste et sted at hvis man har hatt to MA er det 24% sjangs for en ny. Jeg har bare hatt en, så da regnes vel min graviditet like sikker som en annen sin. Vet noen hvor mange prosent sikkerhet?
Mine symptomer nå er ømme bryster (vonde!), blir fort sliten og får fort vondt i kors ryggen, litt murring og litt svimmel. Har heldigvis ikke blitt kvalm enda..
Last edited: