Spørsmål ang blødning??

luana

Forelsket i forumet
hvor mye er det normalt å blø i starten av svangerskapet?? og hvordan ser blødninga ut (farge, konsistens osv.) ??
hadde en liten blødning med småsmerter i går og er SÅ SYKT redd for å ha mista grynet :(
kom ut sånn rosa farge når jeg var på do....
trenger hjelp...anyone?

Stikk til legen, ihvertfall. En blødning kan være ufarlig og det kan være et tegn på at noe har gått galt. Lykke til. 

Da jeg gikk med eldsta her, hadde jeg et døgn eller så med lyserosa utflod, type tynn. Var jo helt hysterisk da, men det gikk jo fint. Skjøre disse slimhinnene i denne perioden.... :-) Om det blir mer eller at det ikke gir seg, ville jeg ringt legen. Krysser fingre for at det går bra! :-)

Ingen god følelse det der, men det kan som de andre sier være helt normalt.
Og som Bublan sier, så er slimhinnene veldig skjøre under en graviditet -noe som lett kan føre til helt ufarlige blødninger.

Tror nok spiren din koser seg inne i magen din jeg <3
Men ta en telefon til legen i morgen du, så slipper du å gå og bekymre deg :)

Jeg har hatt lyserosa 2 ganger nå og stoppet etter en dag eller to.. ingen klumper, men etterhvert litt brunfarge når det stoppet.. alt ser ut til å være i skjønneste orden i magen så langt.. Men det er ekkelt å blø. Man blir veldig bekymra. Men tror det går bra når det bare er så lite... Krysser fingrene.

Jeg har hatt farget utflod nå siden onsdag og har vært i kontakt med lege. Jeg er redd for spiren i magen, og bare krysser fingrene for at ingenting er på vei til å gå galt. Legen har hatt blodprøver før helgen og skal ta nye på mandag for å se til at nivået av Hcg stiger.

Mest sannsynlig er det ikke noe å bekymre seg for, men det er alltid ok å få tatt en legesjekk.

Selv har jeg Hatt rosa utflod i 8-9 dager nÅ. Funnet ut å tror at d kommer fra blodfortynnende jeg tar. Når jeg hoppet over 2 dager stoppet det opp. Så lenge det ikke er mengder friskt blod, gjerne m koagler og sm. Så er det nok ufarlig:)

Hvis det bare var litt rosa så hadde jeg ikke bekymret megm slimhinnene er veeeeldig tynne og følsomme der inne nå så de kan lett "briste" litt å gi fra litt rosa utflod. hadde det selv i begynnelsen sist jeg var gravid. Denne gangen har jeg blødd masse. Blødde i 3 dager masse friskt blod, men er fremdeles gravid jeg!

Så blod MÅ ikke alltid bety abort! Krysser fingrene for deg og håper at alt står bra til nå :)

takk for alle svar :) skal ringe legen i morgen tidlig så jeg får avklart dette :) skal oppdatere jeg :)

Back
Topp