Spørsmål ang. amming og mageknip

MortilTo19

Elsker forumet
Juli13-jentene
Var så korttenkt at jeg kjøpte meg en soft-ice i sta.
Det resulterte i at jeg måtte løpe på do med løs mage kort tid etterpå. :(
Er det da sikkert at lillegutt vil reagere på samme måte?

Vet at det jeg inntar går i melka etter ca 2-3 timer. Så jeg vurderer å amme han nå for så å gi melk fra fryselageret neste runde i håp om at han slipper unna knip og enda mer mageproblemer.

Kanskje det var noen bakterier som ikke skulle vært der? De går iallefall ikke inn i melka.
Har du reagert på soft is før? Håndterer magen melkeprodukter greit?
Tror da at det nok bare er en "forurenset" soft is. Mange steder er ikke lile flinke med vask av maskinen - noe som skal gjøres hver uke (full tømming av maskin og så koke alt + vaske med spesielt vaskemiddel.). Blir ikke dette gjort, så er det lett at isen blir dårlig...

♥ Mamma til verdens herligste Sondre ♥

Så da kan jeg bare amme og satse på at det ikke går over da?
Vi har jo kolikk uansett vi da i grunn.... :p

Så da kan jeg bare amme og satse på at det ikke går over da?
Vi har jo kolikk uansett vi da i grunn.... :p
Er det bakterier, så kobler de seg bare til tarm systemet ditt og fucker det til (ofte at de tuller med opptak av vann - derfor løs mage). Om det er akkurat dette, kan jeg jo ikke garantere. Men uansett går det ikke over i blodet ditt - og derfor berører ikke amming.
Men er det melka du reagerer på, så kan han kanskje reagere også. Du må rett og slett bare ta en sjanse...
Lykke til

Er det bakterier, så kobler de seg bare til tarm systemet ditt og fucker det til (ofte at de tuller med opptak av vann - derfor løs mage). Om det er akkurat dette, kan jeg jo ikke garantere. Men uansett går det ikke over i blodet ditt - og derfor berører ikke amming.
Men er det melka du reagerer på, så kan han kanskje reagere også. Du må rett og slett bare ta en sjanse...
Lykke til

Takk, takk. Ammet nå for 30 min siden og han sover som en stein. Han er antakeligvis utslitt etter skikorama og mageknipen i dag tidlig.. Krysser fingre for at han kommer seg gjennom natten og morgenen uten like store plager eller verre...

Back
Topp