Spørsmål angående medlemsstatus: Nytt medlem/medlem osv...

kattemamma

Lei av å elske
Til dere ansvarlige på Babyverden

Dere har et eller annet system for å klassifisere brukerne her inne, med tittel Nytt Medlem, Medlem, Superbruker og stjerner. Jeg regner selvsagt med at dette har noe å gjøre med hvor aktiv man er på forumet.

Men en ting irriterer meg: Bruken av Nytt medlem. Virker som om alle her inne som ikke er superaktive er klassifisert som nye medlemmer, uavhengig av hvor mange timer/måneder/år man har vært "medlem". Selv er jeg Nytt medlem, jeg ser jeg er registrert som medlem siden 15.6.11, noe jeg heller ikke skjønner da jeg ble medlem her mens jeg gikk gravid med vår datter i 2009. Uansett så vil jeg ikke betegne dette som et nytt medlemskap, og ihvertfall ikke dem som faktisk er registrert som medlem i flere år.

Dette er ihvertfall et irritasjonsmoment for meg som det ikke burde være så vanskelig å gjøre noe med. Kunne i det minste ha endret det slik at man etter en viss tid ikke lengre hadde denne statusen. Kunne dere tenke dere å endre dette?

Hilsen kattemamma
 
Disse navnene går på antall innlegg. For tiden er nytt medlem for de mellom 0-299 innlegg. Vi kan kanskje justere litt på disse grensene og få inn noen flere titler.
Tusen takk for tilbakemeldingen!
 
Back
Topp