Spørsmål angående Crinon.

Nei jeg gikk også bare 15 dager med førstemann. Ser Hvitveisen skriver lenger nede at man går lenger på progesteron om det er fryseforsøk.
Jeg har fersforsøk og skal likevel gå så lenge på crinone. Men går privat nå i Danmark, så sikkert bare ulik praksis, men rart er det.

Kanskje det kommer an på hvilke verdier man har av progesteron i utgangspunktet også? Ser at det er ulik praksis innad i Norge også, så man får bare stole på det egen lege sier :-) (kjempelett, når det finnes forum)

Kanskje det kommer an på hvilke verdier man har av progesteron i utgangspunktet også? Ser at det er ulik praksis innad i Norge også, så man får bare stole på det egen lege sier :) (kjempelett, når det finnes forum)

Ja vet at det er en faktor, men jeg har ikke fått påvist noe avvik der:hilarious:. Men for all del, jeg gjør som jeg blir bedt om, føles jo forsåvidt tryggere å ta en å ikke gjøre det:happy:. Nå har jeg startet nedtelling til jeg er ferdig, Hehehe :joyful:

Ja vet at det er en faktor, men jeg har ikke fått påvist noe avvik der:hilarious:. Men for all del, jeg gjør som jeg blir bedt om, føles jo forsåvidt tryggere å ta en å ikke gjøre det:happy:. Nå har jeg startet nedtelling til jeg er ferdig, Hehehe :joyful:
Det blir en befrielse! :D

Jeg er 10+3 i dag og kan jo egentlig slutte. Men så ble jeg usikker på om de sa ut uke 10, så da bruker jeg bare opp pakka for å være sikker :)

Back
Topp