Spørsmål angående babyutstyr til dere med erfaring!

Dhalia

Betatt av forumet
Da har jeg så vidt begynt å kikke litt på utstyr til den lille frøkna, og steike det er en jungel! Så har noen spørsmål... Må bare begynne i et hjørne men tenkte flere gjerne kan stille spørsmål om hva som er nødvendig her dersom de vil!

Skal man ha voksipose og dyne i vogna? Eller en av delene? Jeg har et veldig bra saueskinn som kan legges i bunnen. Er det bra? Eller ikke? Den har jo lengre hår enn et lammeskinn. Hehe...

Og dersom jeg skal ha voksipose, hvilken da? Har kikket på Voksi Urban, hva syntes dere? http://www.klikk.no/foreldre/utstyr/article716240.ece

Huff, ikke bare bare!

Som du sier så er det en jungel og masse fint, men slettes ikke så mye man behøver. Du skal ikke ha voksipose og dyne samtididg i vogna, men kan kanskje være greit å ha noe å bytte på med, men ikke nødvendig. Jeg ville ikke hatt langhåret saueskinn i vogna, mener å ha lest et sted at langhåret i vogn ikke er anbefalt. Men det kan du jo bruke hjemme på gulvet eller i sofaen kanskje?!

Jeg har ikke hatt voksipose til noen av mine barn og skal ikke had et nå heller, jeg sverger til lammeskinnsposen min....korthåret, som regulerer temperaturen på barnet mye greiere. Men smaken er som baken....
Også i det forrige forumet jeg var i med mellomste så var det ei som sydde vognposer på bestilling, den er rålekker og skal brukes på høst og vår.

Ønsk deg de dyre tingene og ikke kjøpr alt med en gang er mitt tips, da er det lettere å se hva man mangler og trenger.

Som du sier så er det en jungel og masse fint, men slettes ikke så mye man behøver. Du skal ikke ha voksipose og dyne samtididg i vogna, men kan kanskje være greit å ha noe å bytte på med, men ikke nødvendig. Jeg ville ikke hatt langhåret saueskinn i vogna, mener å ha lest et sted at langhåret i vogn ikke er anbefalt. Men det kan du jo bruke hjemme på gulvet eller i sofaen kanskje?!

Jeg har ikke hatt voksipose til noen av mine barn og skal ikke had et nå heller, jeg sverger til lammeskinnsposen min....korthåret, som regulerer temperaturen på barnet mye greiere. Men smaken er som baken....
Også i det forrige forumet jeg var i med mellomste så var det ei som sydde vognposer på bestilling, den er rålekker og skal brukes på høst og vår.

Ønsk deg de dyre tingene og ikke kjøpr alt med en gang er mitt tips, da er det lettere å se hva man mangler og trenger.

Takk for svar!

Hmm, lammeskinnspose må jeg sjekke ut!

Siden det er høstbarn vi venter anbefaler jeg deg å kjøpe en pose. Har selv voksi urban og en classic. Fornøyd med begge, men urban er mest mettvindt. Dyne er mest for sommeren....

Back
Topp