Spørs åssen dette går..

Baby36

Betatt av forumet
Kom brunt når jeg var på do akkurat :/ Og jobb mange timer fra i ettermiddag. Uff.. vet jo det er tidlig, men kjenner det er leit :/

Håper det er uskyldig blødning! Jeg blødde i starten av begge mine to første svangerskap og det var ikke farlig ihvertfall, ufarlige blødninger er etter det jeg har lest ganske vanlig. [emoji846]

Ja ofte er det sånn.. sist svangerskap var det også sånn. Men da var jeg vist tvilling gravid. Men nå tok jeg en ny uke indikator test og den står på samme som for en uke siden 1-2 uker. Så da er det lite sannsynlig. Eneste er at jeg brukte ikke morgen urin, tissa en time etter og brukte den, så Kansje det var for lite hcg. Men tviler på den er så sensitiv. Kom ikke noe brunt nå da. Bha!

Er ikke brunt blod gammelt blod?
Krysser fingrene for at det bare er noe uskyldig!

Jo skal vel egentlig være det.. men når uke indikatoren viste forstått 1-2 uker så er det rart hvis det er her bra.. men mindre de testene er veldig sensitive

Jo skal vel egentlig være det.. men når uke indikatoren viste forstått 1-2 uker så er det rart hvis det er her bra.. men mindre de testene er veldig sensitive

Hadde også litt brun utflod i går kveld, men har ikke hatt noe siden... Jeg fikk 1-2 uker på ukeindikator på fredag, i går og i dag (litt stressa her:angelic:). Har derimot lest at selve ukeindikatoren kun er riktig om man bruker morgenurinen, akkurat selve ukeindikatoren er visst veldig sensitiv.

Håper inderlig det! Leste en plass nå at urinen skal helts være i kroppen i 4 timer uten for mye inntekt av drikke før man tester. Så er vel derfor man helts skal bruke morgen urin. Må få kjøpt en test til så jeg kan ta i morgen tidlig eller en eller annen gang hvis jeg klarer å ikke gå på do på 4 timer

Back
Topp