Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Fant ikke helt svaralternativ for min del. Jeg er bare litt uggen av og til. Kan ikke kalle det skikkelig kvalme foreløpig. Håper det ikke kommer heller
I dag var første morgonen eg virkelig følte meg uvel...brakk meg eit par ganger, men ingen spying!
Sist var eg litt uvel etter uke 7 tom 12 trur eg...spydde 1 gang.
Må snakke om det ene svangerskapet jeg har hatt siden vi prøver på nr 2
Men da meldte kvalmen sin ankomst dagen etter (!) jeg fikk positiv test. Og siden spydde jeg som en griiiis helt frem til fødsel.. sykehusinnleggelser flere uker om gangen og gudene vet hva annet..
Men hva er det man ikke gjennomgår for premien man får til slutt!
Jepp! Første kvalmen meldte seg idag faktisk. Uke 7 nå. Heldigvis er det ikke så jeg kaster opp eller brekker meg, dessuten varer det i korte perioder. Så skal ikke klage.
Kvalm hele tiden. Lukter jeg noe ekkelt, eller er sulten, blir litt for mett. Da blir jeg kvalm med en gang. Takk å pris for tørre kjedelige knekkebrød
kom vell i overgangen mellom uke 4/5 sist gang (siden jeg trodde jeg var syk, tanken på at jeg kunne være gravid slo meg ikke før jeg var i uke 8 og da var jeg kvalm frem til uke 14
Denne gangen slo det til i overgangen fra uke 5/6, så håper det gir seg ved uke 12 om ikke tidligere
Kvalmen kom rundt uke 6, har bare blitt værre og værre. Har spydd 4 ganga i dag. Nylig i vasken da æ stod å pussa tennern... Nice Æ e 7+3 (7+4 snart ) i dag.