spørreundersøkelse

Er svangerskapet blitt slik du forventet at det skulle bli?

• ja

Votes: 2 13,3%
  • nei

Votes: 12 80,0%
  • hadde ingen forventning

Votes: 3 20,0%

• Antall som har svart
    15

laban igjen....

Gift med forumet
Februarhjertene2017
Er dere med?

Tror dere som bruker app ikke det den...stemmer det? Jeg skjønner ikke hvorfor:schocked028
Men dere kan jo bare skrive svar:)

Last edited:
Bruker mobilen jeg og. Men kan svare i kveld når jeg er på pc :)
Synes bare forumet er så upraktisk på pc. Mye finere i appen :)

Er bare i appen, så får ikke svart på den :) Men nei, egentlig ikke blitt slik jeg trodde. Trodde det skulle bli mer kvalme og styr, så forsåvidt bare positivt :D

Mye verre enn jeg trodde, lenge leve ekstrem svangerskapskvalme. :P

Da har jeg fått svart på pc jeg og :)

Men svangerskapet er absolutt ikke slik jeg ventet det. Trodde det var umerkelig de første 3 ukene og det som evnt merkes ville gå over i uke 12.
Har vært totalt utslitt og egentlig litt lei. Nå er jeg uke 19 og har vært sykmeldt med bronkitt da immunforsvaret er dårligere. Så spent på hvordan det blir på jobb neste uke igjen da..
Håper virkelig formen blir bedre ellers kommer jeg til å se mørkt på neste svangerskap.

Da har jeg fått svart på pc jeg og :)

Men svangerskapet er absolutt ikke slik jeg ventet det. Trodde det var umerkelig de første 3 ukene og det som evnt merkes ville gå over i uke 12.
Har vært totalt utslitt og egentlig litt lei. Nå er jeg uke 19 og har vært sykmeldt med bronkitt da immunforsvaret er dårligere. Så spent på hvordan det blir på jobb neste uke igjen da..
Håper virkelig formen blir bedre ellers kommer jeg til å se mørkt på neste svangerskap.

Jeg var i mye bedre form forrige svangerskap. Det som plager meg nå er pusten....som har blitt ekstra ille etter jeg ble forkjølet i begynnelsen av uka. God bedring da :-)

nei absolutt ikke... hadde trodd jeg kom til å få noe av den samme opplevelsen som sist med hypermessis og mye trøbbel med nr 1...
Denne gangen har jeg vært i IRRITERENDE god form... :p ikke følt meg særlig gravid, men bekkenløsningen har jo gitt meg litt "ro i sjelen"...
men så viser det seg at denne er en jente og førstemann var en gutt... <3 ;-) så det var myten om at en er dårligere med jenter enn gutter... hos meg var det stikk motsatt... ;-)
Eneste er at jeg har hatt uvi denne gangen det hadde jeg ikke med nr 1...

Mye bedre enn jeg trodde. Var sikker på at jeg skulle henge over doskåla men har ikke hatt noen ubehagelige symptomer i det hele tatt!

Back
Topp