Spørreundersøkelse: Vognpose

Hvilken vognpose har dere?

• Voksi

Votes: 21 65,6%
  • Odenwälder

Votes: 4 12,5%
  • disney

Votes: 1 3,1%
  • brio

Votes: 0 0,0%
  • baby trold

Votes: 0 0,0%
  • risarosa

Votes: 3 9,4%
  • den som følger med vogna

Votes: 1 3,1%
  • Annet

Votes: 6 18,8%

• Antall som har svart
    32

chaatzy

Happy <3 overlykkelig 3barnsmamma <3
Septembermødre <3
Hvilken vognpose skal dere ha til babyen? evt hatt tidligere? :)

Voksi urban :)

Troller iglo her!

Sent from my iPhone using BV Forum

Easygrow hood som etter størstemann. Bhg mente dette var den beste vognposen de hadde vært borti. Den kommer også veldig godt ut i tester:-) men den er ikke så kjent;-)
Skal også ha saueskinnspose som min mor har laget. Finnes ikke bedre:- D

Voksi urban :) Kjøpte den til andremann. Veldig fornøyd med den. Varm og god. :)
Brukte den til han var ca 2 år. ;)

Til førstemann hadde vi en saueskinnspose vi fikk låne.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har en saueskinnspose. vurderer å kjøpe voksi move i tillegg, men skal teste om sauseskinnsposen fungerer i bilstol først :)

Voksi City i grå til vognen og Voksi Move i blå til bilen :-)

Voksi city, den gamle typen uten ull. Var så heldig å få bestilt den på nett :) Har den til storebror, og synes det er så greit å slippe og styre med ulla i forhold til vask. Dessuten er den utrolig varm, så tenker det er greit å kunne velge bort ulla hvis man vil ;)

Jeg har ikke kjøpt enda, men det blir nok en Voksi. Bare usikker på hvem av Voksi modellene jeg skal gå for. Har en ny Emmajunga vogn.

Voksi city er nyere i følge damen på barnas hus :) Hun sa at city var best i test og slår de andre voksi posene i de testene som er gjort etter at den kom :D

Så bra å høre :D

Hørte at voksi urban var innsatt med flammehemmende stoffer og at dette ikke er bra? Noen som vet? Gjelder det voksi move også isåfall?

Voksi urban her også :) Unektelig påvirket av 6 i karakter og best i test resultat. Men syns den er veldig dyr, så fikk kjøpt den brukt for 600 kr :)

Easy grow -veldig fornøyd med den til førstemann :-)

Voksi urban ☺

Back
Topp