Spørrelek!

kl 7 [&:][:)]
 
 
Hvordan er været hoss deg nå?
 
Sol [:D]

Hva er d siste gøyale du gjorde?
 
Ja spiste d kl 12 idag [8D]

Hva gjør du nå da?
 
Sitter på bv,bare slapper av..
 
Favoritt feriested?
 
Sambo er på jobb, unga sover..og jeg slapper av forann tv og bv[;)]
 
--- nytt svar
 
Har bare vært hjemme, ryddet,vasket litt..vært med unga. En tur innom butikken har jeg vært da, og levert og hentet Patrick i bhagen.

Hvor mye bruker du på klær i mnd? (penger altså...)
 
Jeg er midt på treet glad i å bake[8D] (gått baker og konditorfag da..men tok ikke lærlingtid)
 
Min spesialitet er nok sjokoladekaka[:D] Den beste!!!! Med fløtekrem og sjokokrem inni,og med vanlig sukkerbrød, heldekket med sjokolade!! mmmmhmm!!!
 
ORIGINAL: Mamman til Pat/Kev

Jeg er midt på treet glad i å bake[8D] (gått baker og konditorfag da..men tok ikke lærlingtid)

Min spesialitet er nok sjokoladekaka[:D] Den beste!!!! Med fløtekrem og sjokokrem inni,og med vanlig sukkerbrød, heldekket med sjokolade!! mmmmhmm!!!

 
du glemte spm[:D]
 
ammetåka...[8D]
 
Favoritt tvserie?
 
ser lite på tv, men serav og til på home and away, det er den eneste, så da er vel det favoritten og[:D]
 
yndlingsklesplagget ditt?
 
må vel være joggebuksa det[8|] føles best etter graviditeten (jobber med saken)[:)]
 
Hva setter du mest pris på hos din kjære? [;)]
 
Har ingen kjære uten om minsten og setter pris på hele han[:D]
 
Hva er favoritt musikken din?
 
Wentworth miller (han fra prison break)[:D]
 
Er du mye ute å triller ungen din i vogna?[:D]
 
Nå om dagen er det å brodere[:)] Lager ting til minsten[:)]
 
Hva gjør du om dagene?
 
pumper[8D] still my most favorite thing[8|] koser meg med lillemann her hjemme stort sett på dagen, og tar en tur til mamma og pappa på ettermiddagen stort sett, der står hesten min, tar gjerne en tur med han, eller så tar jeg og mamma ofte turen bort i butikken til sis og blir fristet av alt det nye fine som kommer...
 
har du søsken?
 
Back
Topp