## Spørrelek i skravleuka ##

GladPus

Forumet er livet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Marshmallows2021
Svar ja/nei på spørsmålet, og still et nytt spørsmål [emoji4]

Det kan bli litt kaotisk med flere svar på samme spørsmål, siden mange er ivrige på skravlinga, men det er vel bare å svare i veg [emoji1][emoji1303]

Har du trillet tur i helg?
 
Er det ikke bedre å ha motsatt av leken? Altså at man ikke kan svare ja/nei. En av reglene var at man ikke kunne svare flere korte svar (på under 5 ord) etter hverandre. Nå blir ikke svarene rett etter hverandre, men blir vel litt på grensen ;)
 
09a2a542807819920efb43de46f869de.jpg

Den ene regelen der om tråder med kun et ord. Tror denne tråden da havner litt på grensen :)
 
Svar ja/nei på spørsmålet, og still et nytt spørsmål [emoji4]

Det kan bli litt kaotisk med flere svar på samme spørsmål, siden mange er ivrige på skravlinga, men det er vel bare å svare i veg [emoji1][emoji1303]

Har du trillet tur i helg?

Starter jeg, selv om klokka ikke er 08 enda [emoji4]
Nei (om jeg ikke kan telle å trille 200 meter frem og tilbake bare for å få henne å sovne da [emoji13])
Skal du til svømmebassenget idag?
 
Starter jeg, selv om klokka ikke er 08 enda [emoji4]
Nei (om jeg ikke kan telle å trille 200 meter frem og tilbake bare for å få henne å sovne da [emoji13])
Skal du til svømmebassenget idag?

Nei, men i morgen :)
Er det snø der du bor ?
 
Nei.
Ingen svømmebasseng her, virusfare. Men gleder meg til vi en gang skal prøve!

Har du sovet godt i natt?
 
Hvis man stiller er nytt spørsmål hver gang bør det gå bra, gjør det ikke?

Så lenge man stiller ett nytt spørsmål så er den helt innafor.
Flytter denne ut til "Våre leker".

Har også lagt til denne linjen i infotråden fra meg "Det er kun lov med EN leketråd med ett ord i. De andre trådene som inneholder dette vil bli låst."
 
Er sol her ser det ut som [emoji4]

Er du klar for en ny dag? [emoji6]

Ja! Utrolig gira, både på skravlekonkurranse og på helsekontroll på storebror (det blir lekeland imorgen om han går med på synstest idag!)
Har du førerkort?
 
Ja! Utrolig gira, både på skravlekonkurranse og på helsekontroll på storebror (det blir lekeland imorgen om han går med på synstest idag!)
Har du førerkort?
Ja, men bare til moped [emoji14]
Har du lest noen bøker i det siste?
 
Ja! Utrolig gira, både på skravlekonkurranse og på helsekontroll på storebror (det blir lekeland imorgen om han går med på synstest idag!)
Har du førerkort?

Jeg har førerkort!

Hva har du spist til frokost idag?
 
Back
Topp