Spørre jordmor?

Rebbis

Flørter med forumet
Er det bare å be hu sjekke modning? Er 39 uker imorgon å skal på kontroll. Gjør di sånt på helsestasjon eller må jeg på sjukhuset? Merker ikke noe særlig, litt stikking i underlivet bare. Tror ikke slemproppen gått enda, men er førstegangs så vet ikke helt.....
/Usikker:confused:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Bare og spørre om de kan gjøre det dit du skal ;-) men hvis ikke du har noe spsielt ubehag så har du jo litt tid igjen og gå før de velger og gjøre noe med det. ;-)
 
Det er greit, men er så spent på om det er noe på gang! :p Eeeer så utålmodig nå!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Jeg er 38 uker på vei på torsdag og har lyst til å sjekke modning ved jordmorkontrollen i morgen :) men vet ikke om hun gjør det, er jo ikke alle som synes det er nødvendig. Noen er tilbakeholdende med å "rote" der nede pga infeksjonsfare ol. Men vi kan jo håpe:)
 
Jeg vet de gjør det etter uke 37, men det som er dilemma er at hvis man er modnet en del så kan det føre til fremgang;-)
Jeg er uke 36 idag og veldig spent selv;-) skulle ønske de kunne sjekke meg i uke 37 også :-( men har innsett at jeg bare får smøre meg med tålmodighet så lenge alle verdier er i orden ;-)
 
Sjekker sjeldent før termin.. for er man moden så kan det fremskynde fødsel, å de vil jo helst at barna er inne til termin siden termindato kan være alt i fra 2 uker bak og 2 uker frem :) men kan alltids spørre.. :) her gjør dem det ikke hvertfall...

gammel bruker ~heijdii~
gutt født 08 ♥
Jente 29 desember 13 ♥
 
Da spør jeg imorgen! Gjør jo ikke noe om hun " setter igang" noe! :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
  • Liker
Reactions: Sam
Da spør jeg imorgen! Gjør jo ikke noe om hun " setter igang" noe! :D

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Du er no kommet såpass langt at hvis hun skulle sette igang noe går det nok kjempe fint :D
 
Back
Topp