Spørre dere og jeg :)

eh.. kremt.. no skal eg ikkje skremme deg.. for det er ABSOLUTT IKKJE sikkert det er det du har!
Men eg har noke som heiter "Leiden mutasjon" Og da får eg av og til små blodpropper som setter seg i lungene eller halsvenen.. dette er ikkje sonne farlige store blodpropper altså!!!

Men av og til (sjelden) får eg plutselig vondt når eg puster inn.. fra brystet og opp i halsen, som at eg ikkje klarer å trekke pusten skikkelig inn. så går det sakte men sikkert over. da har "Proppen" løst seg opp[:)]

Legen sa det var dette eg hadde. Men det var ikkje farlig.

Men bryst smerter skal man ikkje gå med lenge, så om det vedvarer burde du ta deg en snartur på legevakta

Nei, må føle med litt på det.. Ringer legevkt om det blir verre eller ikke bedrer seg til i morgen.. [&:]

Jeg signerer klypa - leiden her også. Evt. kan det være muskulært, men jeg ville tatt en sjekk med lege hvis det ikke gir seg, ihvertfall. 

ORIGINAL: CrazyBeautiful

Jeg signerer klypa - leiden her også. Evt. kan det være muskulært, men jeg ville tatt en sjekk med lege hvis det ikke gir seg, ihvertfall. 

Ja, har lest litt rundt på nettet og ser det er mange som har muskulære smerter sånn.. Får bare håpe det og at det snart går over[:D]

ORIGINAL: ••gizmo••

ORIGINAL: CrazyBeautiful

Ja, har lest litt rundt på nettet og ser det er mange som har muskulære smerter sånn.. Får bare håpe det og at det snart går over[:D]

Det er ikke umulig, men det er aldri godt å vite forhånd. Sikkert ikke så behagelig å ha det sånn. God bedring. [:)]

Back
Topp