Spørr i min egen tråd jeg:)

• Trådstarter Trådstarter søteste
  • Opprettet Opprettet
S

søteste

Guest
Kan man fryse ned ostekake? Jeg skal prøve bake ostekake nå, men er bare min samboer som liker dette. Blir litt mye å spise en hel kake alene. Tenkte jeg kunne fryse den ned å ta den opp om vi får besøk eller noe:p Men går det egentlig?

Ja, det vil jeg tro! :) 

Men jeg har aldri prøvd det selv da! :P 

Ja! Det går fint :) Hender at jeg putter den i frysen hvis den ikke stivner ordentlig.

du kan helt flott fryse ostekake. jeg pleier og dele opp i passende stykker før frysing så er det bare å ta opp passende mengde.

søteste skrev:
Kan man fryse ned ostekake? Jeg skal prøve bake ostekake nå, men er bare min samboer som liker dette. Blir litt mye å spise en hel kake alene. Tenkte jeg kunne fryse den ned å ta den opp om vi får besøk eller noe:p Men går det egentlig?

Du kan sende litt hit, har hatt så lyst på ostekake leeeenge nå..

Barnslig skrev:

søteste skrev:

Du får bli naboen min da se... Hihi i fjor så fikk naboene alle kakene jeg baket, ostekake, sjokoladekake, pavlova, og en kake med jorbær og gele. Husker ikke hva den heter nå. Men jeg hadde bakedilla, så dette gjorde jeg flere ganger i uken. Men nå har de flyttet, kanskje det var pga kakene mine. Hihi:p

søteste skrev:

Barnslig skrev:

søteste skrev:

Du får bli naboen min da se... Hihi i fjor så fikk naboene alle kakene jeg baket, ostekake, sjokoladekake, pavlova, og en kake med jorbær og gele. Husker ikke hva den heter nå. Men jeg hadde bakedilla, så dette gjorde jeg flere ganger i uken. Men nå har de flyttet, kanskje det var pga kakene mine. Hihi:p

Hehe, de vokste vel ut av huset pga alle kakene :)

Back
Topp