Spørr for en venninne

Minime88

Glad i forumet
Septembermødre <3
Gjelder ikke meg selv, jeg så et hjerte slå for to dager siden ❤️❤️ venninna mi er bare noen dager lengre på vei enn meg, 7 uker. ☺️☺️ de første testene ho tok i uke 3 ble ganske sterke! Men nå hadde ho tatt en igjen som ho syns var svakere. Ho sier ho ikke har blødd eller har noen tegn på at noe er galt. Ho spurte meg, men jeg vet ikke. Kan gravid tester bli svakere enn i starten? Noen som vet? Ho ble redd og Lei seg

Trur ikke man ska belage seg på hvor sterk streken på gtesten er. Gir ikke noe indikasjon på hvor gravid man er, kun at man er det! Ved tvil, så må nok hcg prøver taes.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Men ho sier at de første hennes ble jo veldig sterke, også hadde ho hørt noe om at testene blir svakere litt lenger ut? Noen som vet?

Hvis det er sånne billigstrimler kan visst de variere veldig i farge! Hun skal kanskje uansett snart til lege på første kontroll, kan jo be om hcg prøve der :)

Hvis det er sånne billigstrimler kan visst de variere veldig i farge! Hun skal kanskje uansett snart til lege på første kontroll, kan jo be om hcg prøve der :)

Ho sa det var en lifeline test...vet ikke hva det vil si jeg...men tror ikke det er strimmel...

Billigtestene kan variere veldig på utslaget (av egen erfaring), men er den positiv så er jo det som telles :)Som nevnt tiligere gir de kun resultat på at man er gravid, ikke hvor gravid man er. Testet hun feks på ettermiddagen nå, kan det også være for det er utvannet hcg?
Men er man i tvil er kanskje det beste å dra til legen for å måle hcg der :)

Ho sa det var en lifeline test...vet ikke hva det vil si jeg...men tror ikke det er strimmel...
jeg vett ikke hva lifeline er,, men jeg har sånn billigtester jeg bestilte å jeg kan ta to på samme urin hvor en er megasterk å en er svakere, noen ganger ser de nesten negative ut en time etterpå er test streken like sterk som kontroll streken , bra jeg kun har en test igjenn nå , ble kjempe redd når testen nesten så negativ ut for et par dageer siden , tok en til en time etterpå å den var like sterk som kontrollstreken! hva med og ta en med ukes indikator å se hva den sier? jeg tok heligviis hcg prøve hos legen , så får ''roet meg ned'' når jeg får svar. men jeg skal vertfall aldrig kjøpe billigtester mer bare noe tull..

Back
Topp