Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Toniiogbølla
Om hva som helst? [:D]
- Trives du i Vardø? - Jepp [:D]
- Hva er planene dine for dagen? Fixe ting i leiligheta, så jeg få flytta inn.
- Hva er ditt beste minne fra tiden FØR du ble mamma? - Koselørdagene hjemme sammens med mamma å søster, vi laget god mat, så på tv og koset oss.
ORIGINAL: Deez
- Trives du i Vardø? - Jepp [:D] Så bra :)
- Hva er planene dine for dagen? Fixe ting i leiligheta, så jeg få flytta inn. Lykke til med fixing!
- Hva er ditt beste minne fra tiden FØR du ble mamma? - Koselørdagene hjemme sammens med mamma å søster, vi laget god mat, så på tv og koset oss. Herlig! Det er deilig med familietid :)
ORIGINAL: Deez
- Trives du i Vardø? - Jepp [:D] Så bra :)
- Hva er planene dine for dagen? Fixe ting i leiligheta, så jeg få flytta inn. Lykke til med fixing!
- Hva er ditt beste minne fra tiden FØR du ble mamma? - Koselørdagene hjemme sammens med mamma å søster, vi laget god mat, så på tv og koset oss. Herlig! Det er deilig med familietid :)
Fler :
- Hva er ditt drømmereisemål? - Asia
- Hva synes du er verdt å vise frem i byen din? Festningen kanskje, denne byen har masse historie.
- Hva er planen etter endt permisjon? Studere
- Når lærte du å sy? (super imponert over alt det fine i bloggen din![:D]) Lærte det da jeg var rundt 9 år av min mor, så hadde jeg opphold i mange år, og fikk ide om å starte ggjen