Spør igjen.. Brio smile

Jeg har desverre bare dårlige og endte med å dra til butikken og byttet den inn i emmaljunga. Hele vogna røyk. Så hvis du har planer om butikk turer og dra til fornøyelsesparker og ta med mat selv, så vil jeg ikke anbefale den. Understellet vår ble skeivt og sportsdelen ble ødelagt sånn at du kunne bare sitte, fikk ikke ned ryggen på den uansett hva jeg prøvde.

Men det kan være en feilvare vi fikk. Vi bytta den inn fordi vi var lei hele vogna of ville ha en ny lik en.

Ja den gjør det. Men den har ikke samme kvalitet som andre type vogner. Hva med emmaljunga viking? De er ganske like. Men som sagt kan den vi hadde være feilvare. Har sett flere her inne som er fornøyd med den. Men vi fikk bare dritt av brio også. De sendte feil deler når det ene hjulet punkterte. man må bytte ut maljene på sidene av hjulene når du bytter/ reparer slangen og tar det ut. Men de greide ikke å sende riktige en gang. Så vi måtte bruke de gamle om igjen siden vi skulle på ferie. Har hatt emmaljunga ga edge nå like lenge som vi hadde brio smile og den er mye helere og finere etter 1 år. Forresten så sprakk den ene slangen i det ene hjulet vårt også. Og vi fikk vogn rett fra fabrikk pga stor pågang.

Den ser fin ut da:)

Vi er veldig førnøyde. Vogna har blitt brukt daglig i snart 14 måneder. Både i skogen, på grus og på kjøpesenter. Både jeg på 160 og samboeren på 195 synes den er god å trille. Har aldri hat noen problemer med den;)

Vi er veldig førnøyde. Vogna har blitt brukt daglig i snart 14 måneder. Både i skogen, på grus og på kjøpesenter. Både jeg på 160 og samboeren på 195 synes den er god å trille. Har aldri hat noen problemer med den;)
Men er sportsdelen kort? Ser så liten ut..

Ja, den er litt kort. Gutten min er 80 cm og har ikke veldig mye å gå på. Men han nekter å sove i vogn, så den blir kun brukt til tur.

Jeg ville kikket på baby jogger city versa gt istede, knall god vogn , min gutt på 92 cm ca har god plass så denne kan brukes lenge, mulig å sette på bj city elite bakhjul for bedre vogn i terreng, og buggaboo buffalo/donkey kallesjen

Jeg ville kikket på baby jogger city versa gt istede, knall god vogn , min gutt på 92 cm ca har god plass så denne kan brukes lenge, mulig å sette på bj city elite bakhjul for bedre vogn i terreng, og buggaboo buffalo/donkey kallesjen
Men kan man ha sportsdelen mot seg?

Min sover i vogn. Så da er den dum :)
Ja, da er det litt dumt. Men de få gangene han faktisk sover der, er det absolutt ikke noe problem. Men det er nok ikke en vogn jeg ville valgt som sovevogn. Vi har en simokombi som han kan sove i, men det nekter han. Men super vogn sånn ellers :)

Back
Topp