Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men er sportsdelen kort? Ser så liten ut..Vi er veldig førnøyde. Vogna har blitt brukt daglig i snart 14 måneder. Både i skogen, på grus og på kjøpesenter. Både jeg på 160 og samboeren på 195 synes den er god å trille. Har aldri hat noen problemer med den![]()
Min sover i vogn. Så da er den dumJa, den er litt kort. Gutten min er 80 cm og har ikke veldig mye å gå på. Men han nekter å sove i vogn, så den blir kun brukt til tur.
Men kan man ha sportsdelen mot seg?Jeg ville kikket på baby jogger city versa gt istede, knall god vogn , min gutt på 92 cm ca har god plass så denne kan brukes lenge, mulig å sette på bj city elite bakhjul for bedre vogn i terreng, og buggaboo buffalo/donkey kallesjen
Ja sportsdelen er vendbarMen kan man ha sportsdelen mot seg?
Ja, da er det litt dumt. Men de få gangene han faktisk sover der, er det absolutt ikke noe problem. Men det er nok ikke en vogn jeg ville valgt som sovevogn. Vi har en simokombi som han kan sove i, men det nekter han. Men super vogn sånn ellersMin sover i vogn. Så da er den dum![]()