spør her også

SweetCherry

Gift med forumet
niesen min spydde på floss teppet mitt i går så jeg lurer på hvordan jeg får vekk lukt og farge fra det? og viss det er omgangspsyken hvor lang tid tar det da før jeg vil bli smittet?

dyyytt!

Hva angår teppet vet jeg ikke, men inkubasjonstiden på omgangssyken er ca 2 dager. Krysser fingrene for at du slipper unna!

krysser alt jeg har hun spydde midt u stuen der hele familien satt[&o] så i verste tilfelle ender alle 11 voksne opp med spysyken[&:]

ORIGINAL: Vugge

Beste måten å rense gulvtepper er å legge det i snøen! Ville vasket det litt forsiktig først jeg også lagt det ned i snøen et par timers tid :)

må du ikke spraye det med noe alla vanish?

ORIGINAL: SweetCherry

Beste måten å rense gulvtepper er å legge det i snøen! Ville vasket det litt forsiktig først jeg også lagt det ned i snøen et par timers tid :)

må du ikke spraye det med noe alla vanish?

Jeg ville bare vasket det det som "må" liksom.. Det som går.. Også lagt det ut. Du kan jo prøve vanish men tror det er større fare for at du gnukker det inn i teppet da.. Jeg legger hvertfall mine hvite gulvtepper (som har blitt grå) ut i snøen et par ganger hver vinter og tar de inn gullende hvite igjen :)

men vi har ikke så mye snø på terrassen vår så holder det å bare legge det ut i kulden? eller må det være snø på det? (har ikke hatt gulvtepper før så aner ikke hvordan jeg skal rengjøre de[X(])

Back
Topp