spør her også jeg. bryllup

RuLLeGarDinA

Elsker forumet
hvilken musikk hadde dere/ skal dere ha i bryllupet? og hva kostet det ca?

vi hadde en lokal sangerinne, hu va me på idol, hu sang i over 2 timer, for 3500;)

Jeg jobber ofte i bryllup, det som er mest vanlig er å leie annlegg fra foreks. LLY (Lyd Lys og Karoke men det finnes vel bare i bergen) Også ha med seg bærbar pc der det er lastet ned alt av musikk. Billigere og bedre utvalg. [:D]

har du jobbet i et bryllup der det er piano bar? var det bra? har fått tilbud om en som er veldig flink. spiller rundt om i verden, og på utesteder. men de var veeeeldig dyr da. 15 000 - 20 000

mammaen til basse
ja har lurt på dj, vil ikke et helt orkester. men piano bar syns jeg hørtes så gøy ut.

ORIGINAL: bruden

har du jobbet i et bryllup der det er piano bar? var det bra? har fått tilbud om en som er veldig flink. spiller rundt om i verden, og på utesteder. men de var veeeeldig dyr da. 15 000 - 20 000

Har vært en del innleide oianister men det har vært så mye opp og ned om hvor fornøyd folk har vært. det koster mye penger og er ikke alltid det klaffer vis du skjønner. Pianister har som oftest et begrenset utvalg av musikk og det kan være kjedelig i lengden med bare pianospilling osv. Variert musikk er det beste for det er flere faser i et bryllup, man har velkomsten, middags/tale stemningen, romantikk stemningen, feststemningen og avsluttnings stemningen.

hmmm nå blir jeg i tvil... men tenker at når han spiller på ganske populære ute steder så må han jo klare og lage stemning... nei huff aner ikke jeg.
kan noen bare bestemme for meg!!! [:D]

vi skal ha min "onkel", og han spiller sammen med en av dem som Tor Endresen spiller med, skal betale 3000 til han som spiller med min "onkel", og min "onkel" ville ikke ha betalt[:D]

så akkurat at du svarte meg på bryllup[:D]
det var billig da. [;)]

Vi skal ha et stor band, kosetr 10 000

ORIGINAL: bruden

så akkurat at du svarte meg på bryllup[:D]
det var billig da. [;)]

ja, kjempe rimelig, og de er kjempe flinke

heldig dere[;)] men du hvor har du kjøpt de smykkene dine?

Hos oss er det to som skal spille og synge. De tar 7000. synes ikke det er gale

her blir d nok 2 cerwin vega dscl215 som ska stå å hamre å dundre t langt ut på natt[:D]

Back
Topp