Spør her også jeg, ang krampe i rompa

Lykkeliten_84

Forumet er livet
VIP
Får noen av dere kramper i og rundt rumpen når dere har mensen. Og framme ved livmora? Får såååå vonde kramper at jeg ikke klarer å bevege meg.

Har forsåvidt kobberspiral, og får kun disse krampene når jeg har mensen. Det gjør så vondt, (vet det ikke høres vondt ud, but believe me IT IS). Bare skriker ut i smerte når jeg får dem...kan det kanskje være livmoren som prøver å støte ut spiralen. Har hatt den i snart 1 år, og dette lille "krampe i rauen" helvetet har vart i kanskje 5 - 6 mnd, og blir værre for hver mnd kjennes det ut som. Stivner helt til hver gang jeg får disse krampene. Ligger mest bak hvis noen skjønner..

Er jeg helt alene i verden om å oppleve dette merkelig fenomenet.

Væææær greie å svar...

Kan det være du har cyster? Vet at det kan gjøre at man får sånn vondt i baken kan du si? Kanskje greit med en gyn ultralyd så du får sjekket pluss at du får se at spiralen ligger der den skal?

ORIGINAL: Leatroll

Kan det være du har cyster? Vet at det kan gjøre at man får sånn vondt i baken kan du si? Kanskje greit med en gyn ultralyd så du får sjekket pluss at du får se at spiralen ligger der den skal?

Jeg har aldri hatt cyste før...men hvorfor dukker smertene kun opp under menstruasjon. Syntes det er det rareste med smertene

HM.. har aldri hatt kramper der [:-]

ORIGINAL: plysj

HM.. har aldri hatt kramper der [:-]

Hahahaha, det er så latterlig. Føler meg nesten litt dum, folk må jo tenke...HAHAHA herrgud, eller noe i den duren.

Du skal være glad for at du ikke har opplevd det...jæææævlig ubehagelig [;)]

Tror du skal oppsøke en lege! Høres jo ut som det er noe som ikke er helt som det skal?![8|]

Har aldri opplevd det. Høres veldig smertefullt ut[&:]

Skal til legen 1 feb. Har kun disse smertene når jeg har mensen. Klarer ikke å forklare det, det begynner i livmoren, og så sprer det seg bak i bekkenet på en måte så stivner alt til. Er nok spiralen! Har hatt det i 5 mnd nå, og for hver gang blir det værre, denne gangen har det jo vært ekstremt!

Back
Topp