Spør her og jeg.. J

**Bella**

Elsker forumet
Jeg skal begynne på første pergokur om tre dager og er litt spent....har laaaange uregelmessige sykluser og mest sannsynlig manglende EL i flere av disse, så gyn mente dette kunne hjelpe. Er det noen her som har erfaringer med pergo? Blitt gravide, evt bivirkninger og om det har godt bra eller om man har mistet?

Takker for svar!! klem

Jeg fikk pergo fordi jeg ikke hadde EL. Hadde 5 doble kurer, men ble ikke gravid (kan skyldes at mannen har få svømmere). Det jeg merka var at pergo fikk syklusen i rute, og har nå EL uten hjelp av pergo. Siste kur var i oktober. Merka ikke så mye da jeg gikk på tablettene. Så og si ingen bivirkninger vil jeg si. Merka jo at jeg putta i meg hormoner, men var ikke plagsomt.

Lykke til med pergo! Håper det hjelper deg til å bli gravid. Vet det er jenter på forumet her som har blitt gravid ved hjelp av pergo.

ORIGINAL: Guria

Lykke til! [;)]

Har prøvd pergo, men eg har noenlunde stabile sykluser og el i de fleste, så ble ikke gravid av det.
Hadde ingen bivirkninger.
Håper pergoen får skikk på syklusene og EL dine slik at dere får plantet en spire[:)] Lykke til[:)]

Back
Topp