spør her jeg..

• Trådstarter Trådstarter Sun_shine
  • Opprettet Opprettet
S

Sun_shine

Guest
Dere har vel vært på en sånn siste kontroll på sykehuset?
Når er den siste kontrollen man får på sykehuset, hvilken uke er det? Er ikke det helt mot slutten eller no?
Husker ikke når jeg var på det sist.. Men husker jo eg fikk brev til inkalling osv sist.. Men ikke fått noe brev her enda ihvertfall..

Jeg har jo vært på den i uke 18, men mente huske fra sist at jeg fikk brev om at jeg skulle på en kontroll på sykehuset på¨slutten av svangerskapet også fikk jeg vel omvisning også på sykehuset..

det varrierer sikkert, for her får man ikke en slik kontroll.. kun overtidskontroll om en går over termin..

de har åpendag en gang i mndr eller noe slik så man kan få omvisning om man vil..

å ja.. trodde det var helt vanlig jeg.. hehe[:D]
Okei, men kanskje jeg skal ringe på sykehuset å høre da kanskje..?

Her er det heller ikke vanlig med kontroll på sykehuset..bare ordinær UL,og overtidskontroll når du er 1 uke på overtid..:)

ORIGINAL: Sun_shine

å ja.. trodde det var helt vanlig jeg.. hehe[:D]
Okei, men kanskje jeg skal ringe på sykehuset å høre da kanskje..?

ja tror jeg bare hadde ringt å hørt:)

ORIGINAL: he9e

Her er det heller ikke vanlig med kontroll på sykehuset..bare ordinær UL,og overtidskontroll når du er 1 uke på overtid..:)

samme her:)
ingen ekstra utenom vanlige timer + overtidskontroll:)

ORIGINAL: Lm81*Høygravid*

samme her:)
ingen ekstra utenom vanlige timer + overtidskontroll:)

Sign

ORIGINAL: Rutla

det varrierer sikkert, for her får man ikke en slik kontroll.. kun overtidskontroll om en går over termin..

de har åpendag en gang i mndr eller noe slik så man kan få omvisning om man vil..

Er sånn her også.. Eller ang omvisning vet jeg ikke om det er åpen dag eller etter avtale..

Back
Topp