Spør her inne ang ps2

unemoren

Forumet er livet
Har tenkt å selge ps2 med 17 spill er det da for mye med 600 kr?
Hva hadde dere gitt?

Syntes det hørtes billig/rimelig ut jeg, er jo tross alt 17 spill.. Kanskje vurdert litt mer og jeg kaaaanskje.. [:)]

ORIGINAL: Cathrine_86

Syntes det hørtes billig/rimelig ut jeg, er jo tross alt 17 spill.. Kanskje vurdert litt mer og jeg kaaaanskje.. [:)]

Ja men det ligger en del inne på finn men tenkte visst jeg tok så lite så for jeg solgt det fort..[:)]

ORIGINAL: unemoren

Ja men det ligger en del inne på finn men tenkte visst jeg tok så lite så for jeg solgt det fort..[:)]

Ja om du er fornøyd med å få igjenn 600 så why not? [:)] Da går det nok sikkert kjapt vettu [:)]

Ja vi får satse på at vi blir kvitt det[:D][:D]

ORIGINAL: unemoren

Ja om du er fornøyd med å få igjenn 600 så why not? [:)] Da går det nok sikkert kjapt vettu [:)]

Nja fornøyd og fornøyd har jo betalt myyye mere for det når vi kjøpte det men tenker visst vi skal få solgt så må vi legge prisen lavt...vi har skrevet bud i annonsen så får vi se hvilken respons vi får[:)]

ORIGINAL: GreenLady

Syns det var veldig billig jeg. [8D]

Satse på at det er flere som gjør det sånn at vi blir kvitt det[:D]

Back
Topp