Spøker det i huset ditt?

Klarer ikke å tro på sånt jeg!!!

ivartfall ikke før jeg opplever det[8D][8D]

ORIGINAL: TrollebolleMor

Jupps[:)]

på hvilken måte merker du det? [:)]

Jeg vil ikke tro sånn jeg[8D] for da blir jeg så sinnsykt redd[X(][X(]

det betyr vel at jeg eegentlig tror innerst inne[8D]

Nei, det spøker ikke - men muligens har jeg noen nære og kjære som er her og passer på oss[;)] Kaller ikke det å spøke, for det er skummelt[&:]

Ja, her spøker det...

Jeg har aldri tenkt over noe sånt før vi flyttet hit. Men jeg hadde en driteibuksa opplevelse her en gang, så jeg aner ikke jeg. [8D]

Nei, vi har ikke hørt noe. Men mora og bestemora til mannen holdt på å lage mat her en gang til et selskap (lenge før vi flytta inn). Da begynte det å vandre på loftet og stoler ble flyttet på. Bestemora til mannen ropte "Det der skal dere bare kutte ut med en gang". Er aldri hørt noe siden[:D]

Ikke her, men i huset jeg bodde i før. Jeg tørte ikke være aleine hjemme der ass. Trodde ikke på sånt "tull" før jeg opplevde alt som skjedde der[:D].

Ikke her eg bor nå,
var veldig klar på at eg måtte ha helt nytt hus, på grunn det ikke har stått hus før.
Så her er det ingen lusking i gangene, men eg har flyttet fra fra tre hus det har vært
energier i før. er veldig sensitiv på sånt.

Nei,da hadde jeg ikke bodd her.

ORIGINAL: MinEgenLilleVerden

Klarer ikke å tro på sånt jeg!!!

ivartfall ikke før jeg opplever det[8D][8D]

Njæææ tror ikke det.. MEN:.
Vi har alltid slitt med å så minstejenta til å sove.. Hun hylte fra dag en i sprinkelsenga, og roet seg kun i vår seng. Når hun begynte å prate så sa hun at det sto en mann ved senga hennes. Spurte flere ganger og hun sa at d kom en mann dit, en som var sint og som sto der..Vi kvitta oss med senga (den var kjøpt brukt) og kjøpte henne en annen seng. Det ble litt roligere men ikke mye. Vi måtte fortsatt sitte inne hos henne til hun sovnet... Så kasta vi ut en sjenk (sånn hylle greie) som vi hadde stående på rommet - den arvet vi av en tante av min mor.. Etter at den ble borte har snuppa lagt seg selv på kvelden - uten at vi måtte være inne hos henne til hun sovnet, hun sover hele natta igjennom, noe hun aldri har gjort før.. Kan jo være tilfeldigheter, men jeg vet ikke.. (Mannen til hun som eide sjenken var ikke snill mot sin kone..tenkte d var han snuppa hadde sett om det var noen..)

det har gjort det, men fikk ett medium til å fjerne henne.

Nei!

nei. og takk gud for det!!![:)]

hadde ikkesovet her en natt til om jeg hadde merket noe![:o]

Spøker ikke her. Huset er dødsbo og dama døde visst her også. 

Back
Topp