Spøkelsestråd

uæ. sitter her med ståpels over hele meg [&:]

i leiligheta hvro jeg bodde før spøket det...jeg brukte ALDRI å ta ut kontaktene, men vær eneste dag i en periode da jeg kom hjem var alt av kontakter trukket ut[&:]
og det mest ekle jeg noen gang har opplevd;
våknet flere ganger av at det var noe som holdt med nede på en måte, sånn at jeg ikke klarte å bevege meg i det hele tatt:S føltes ut som det var en skikkelig negativ energi i hele rommet... prøvde å få tak i mobilen eller komme meg løs, men det gikk ikke... og så plutselig blir alt normalt..
og nei, jeg drømte ikke...

så morsomt og lese i gammle tråder.og hvor godt vi underholt hverandre:):)

Må legge igjen ett spor her.. har lest de første 6 og den siste nå

har lest HELE tråden ,, å fy så skummelt...hehe...men samtidig spennende!
har aldri opplevd noe selv heldigvis:) vil gjerne lese mer!=)

Vi flyttet inn i et hus,dette var huset nabo til mine foreldre. I dette huset boddet det før en gamel men kjempe snill dame, vi hadde mye kontakt med henne når jeg var liten.

Men så døde hun og nye flyttet inn, men de flyttet ut og leide det ut til oss...

Dagen vi flyttet inn kunne jeg merke at noen følgte med oss, men det var en god stemming.

Endag som vi hadde middag med noen venner satt jeg i sofaen og tok bilder av mannen min...på bildet ser jeg bak han at det er to orber, ene liten og den andre større, jeg skjønner fort at jeg må ta et bilde til...nå er orbene nesten helt bak han.

En annen dag tok jeg bilde av den ene stuen(fra tv stua) når jeg så på bildet var det en stor orbe over sofaen. Jeg viste dette bilde til min vennine uten å si noe...første hun sa var at dette var en orbe.

Jeg fortsette og ta bilder i løpet av noen mnd, fikk tatt bilde av 1-2 orber.
Ettervært ble de vekk og jeg følte ikke lenger at noen var der.

Jeg er ganske sikker på at det er min gamle nabo som var der.

Back
Topp