"Spøkelsesstrek"

Lovise83

Flørter med forumet
MayDay2021
Nå er jeg på rugedag 10. Tok en cb+ og skjønner nå hva folk mener med spøkelsesstrek!! Det var noe dær! Måtte rope på samboeren min for å se om han så det, at ikke jeg bare så syner! Men han så sen også! Vell og merke når vi holt den opp mot lyset! :-D men ca 15 min etter var den helt borte! Så frustrerende.....! Noen hær som har erfaring med " spøkelsestester" :-)

Ja, det er dessverre ikke så uvanlig. Det er jo et spor der streken skal være, innsatt med kjemikalier som skal reagere med hcg, og det hender dette sporet blir synlig når det blir vått.
Håper streken blir sterkere hos deg snart, og fjerner all tvil!

Jeg fikk også spøkelsesstrek på rugedag 10... Dette var ikke med CB, men med billig strips. Og så ble den bare sterkere og sterker frem til test dato :D Så positiv CB test :D
Og jeg mått også holde den opp mot vinduet... hehehe...

Håper det samme skjer med deg :)!! Ønsker deg masse lykke til!!!!

Jeg fikk svak strek på cb+ sist ivf, men streken forsvant dagen etterpå. Jeg skal nok ikke teste med cb+ neste gang i tilfelle jeg får falsk positiv eller noe.. Min strek var lite tykk som kontrollstreken, samme farge bare svakere. Håper du er gravid og at streken blir sterkere og sterkere :)

Skyggestreken var borte etter ca 15 min, så det var noe dær! Tok den med den første mårgenurinen! La meg etterpå, og når jeg stod opp igjen svidde jeg av en billigtest (strips) den var også svakt positiv! Får vente og hååååpe at de er sterkere i morgen! :-S

Back
Topp