Spøkelser

*bølla*

Gift med forumet
Neste søndag kommer det en hit for å se hva hun finner her og om hun evt kan få det bort.
Det er litt for mye som foregår her. Spesiellt missliker jeg at det er noe inne på rommet til 3-åringen min.

Kanskje vi endelig kan få ro i huset[:)]

Noen flere som er plaget med sånnt???!![8|]

Nei, heldigvis ikke, for da hadde jeg dødd tror jeg.

Håper huset deres blir rent[:D]

Nei heldigvis ikke..
*grøss*

Hva har du opplevd ??

Hva som skjer??![8D] 
Skuffene på kjøkkenet går opp av seg selv.
Lyset i kjelleren slår seg på av seg selv.
Mannen min fikk en "flygende" vedkubbe i ansiktet en gang i vinter da han var nede for å hendte ved.
Vi hører barneskritt i 2. etg om kvelden. Tror det er treåringen vår som har stått opp, men han ligger på rommet sitt å sover.
Hører bråk, som om noen flytter på møbler.
Håndtaket til ytterdøra går opp og ned uten at det er noen der.
Har sett en orb en gang i 2. etg. 

Kommer ikke på mer i farten[&:][8D]

Opplevde veldig mye der vi bodde før, vi måtte flytte til slutt pga det ble så ille.

ORIGINAL: Linn og Emma

Åhh så ekkelt [&:] Jeg hadde flytta med en gang jeg[8D] Hva er en orb?

En orb er en slags lysende kule som svever rundt[8D]

Er egentlig ikke redd for å bo her. Synes ikke det gjør så mye. Eneste er at jeg helst ikke går ned i kjelleren for der synes jeg det føles forferdelig ekkelt.

Hvordan fikk du tak i henne som skal komme da? Regner med du ikke slo opp på gule sider lissom.. [;)]

Gosh.. merkelige greier[&:]

Har jeg heldigvis opplevd![&:] Jeg hadde ikke klart å bodd i et hjem med sånt,jeg er altfor pysete og redd for slikt til at jeg hadde klart å takle det.
Håper dere får noe hjelp da,slik at de som er der forsvinner![:)]

ORIGINAL: *Månestråle*

Hva som skjer??![8D] 
Skuffene på kjøkkenet går opp av seg selv.
Lyset i kjelleren slår seg på av seg selv.
Mannen min fikk en "flygende" vedkubbe i ansiktet en gang i vinter da han var nede for å hendte ved.
Vi hører barneskritt i 2. etg om kvelden. Tror det er treåringen vår som har stått opp, men han ligger på rommet sitt å sover.
Hører bråk, som om noen flytter på møbler.
Håndtaket til ytterdøra går opp og ned uten at det er noen der.
Har sett en orb en gang i 2. etg. 

Kommer ikke på mer i farten[&:][8D]

Jises! Jeg hadde pakka sakene mine og flytta for lengst!
Håper dere blir kvitt de ubydene gjestene deres!

ORIGINAL: Berit Smerit Perit

Hvordan fikk du tak i henne som skal komme da? Regner med du ikke slo opp på gule sider lissom.. [;)]

Jeg var på alternativmesse i Hamar i dag. Kom tilfeldig i snakk med en av utstillerne, men hun var der egentlig som aromaterapeut[8D][:D]

plaget  å plaget..

jeg hadde m ye besøk av bestemoren til mannen min da vi boddei leiligheten hennes som hun døde i osv

men hun har  ikke  plaget meg  har heler trodde at jeg er sinnsyk, har hvert  så uvirkelig at jeg ikke har  oppfattet meningen  min rundt  hennes nærvær. rart å forklare men hehe .

håper uansett hun kan få renset huset deres siden d  forstyrer roen hos dere[:)]

men er jo mulig at d er  et familie medlem som passer  på, vil dere  fjerne gjesten da?

kanskje noe og forberede seg på til renselsen.

selv ville ikke jeg fjernet bestemoren til mannen min om vi skulle ha flyttet tilbake, er faktisk en trygghet i dem de gjør jo ikke noe vondt men gjør seg kanskje mer merkbare når du mest trenger noen, kan  jo hver skremmende selvfølgelig

*grøss*.. men alikevel spennende! å høre om i alle fall[;)] Har alltid hatt lyst til å oppleve noe sånt..men tror ikke jeg hadde vært så tøff om jeg endelig hadde opplevd det..

Jeg har som sagt aldri opplevd noe,... men har venner som har..

En venninne av meg blandt annet.. der hører de på natta at tv`en går på! Og det blir svitsjet mellom kanalene[&:] Greit nok at tv`e kan gå på av seg selv.. sånn teknisk.. kanskje? Men at kanalene byttes?? Merkelig!

ORIGINAL: Beautiful Nightmare

var det alternativ messe på hamar I DAG?????????[:@] neeeeeeeeeeiiii!!! du kødder!!? åååh[:(] er den ferdig nå a?

Var i går og i dag! Slutta kl.18.00.[:)]

åååh..sørn og[:'(] ...er jo en hel mnd til den på lhmr.. gleder meg til den store i oslo jeg... [:D][:D][:D][:D][:D] kløøøør i fingrene[:D]

Back
Topp