Du som er super god til tipping. Når blir jeg gravid gjen da? Vil allerhelst vite mnd også[8D]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: chrichri
jego g vil, jeg og vil[:D]
ikke meningen å stjele fra deg tråden christine!
ORIGINAL: Reinbue
jeg tipper til våren! april eller mai [:D] Men jeg vil helst at du skal vente til august
når vil du da? [:D][8D]
ORIGINAL: ..christine..hva med å starte prøvinga i august da??
jeg tipper til våren! april eller mai [:D] Men jeg vil helst at du skal vente til august
Så tidlig tror jeg ikke jeg kan.. Pga husbyggingen. [;)]
ORIGINAL: KathMor
Vand hadde riktig med kjønn her, men tippa Oktober - ble vist Desember som stemte [8D]
ORIGINAL: Vand
Vand hadde riktig med kjønn her, men tippa Oktober - ble vist Desember som stemte [8D]
men hallo, du som ikke prøvde å bli gravid en gang! [>:] syns jeg var god å tippe jeg, visste du kom til å råke ut på ulykka igjen! [8D]
nei, du christine......... ingen automatisk magefølelse, må kjenne litt på det først! Men du får ei jente neste gang! [8D]

ORIGINAL: Vand
men hallo, du som ikke prøvde å bli gravid en gang! [>:] syns jeg var god å tippe jeg, visste du kom til å råke ut på ulykka igjen! [8D]
nei, du christine......... ingen automatisk magefølelse, må kjenne litt på det først! Men du får ei jente neste gang! [8D]

[8D]ORIGINAL: sånja
Kan ikke huske om Vand tippa på meg, men husker veldig godt at Chrichri tippa både meg og Tauza.
Vi "råka jo ut på ulykka" nok en gang vi også...[8D]
Men skal se om Vand får rett på kjønn og dato nå da!![:)]