Spåing

~Blikk~

Elsker forumet
Noen av dere som har blitt spådd før? 

Jeg ble spådd i dag og kjenner jeg er slitt skeptisk

jau da, som den overtroiske tosken jeg er så har jeg blitt det flere ganger. hahaha!

En relativt dyr opplevelse.

Surrine skrev:
jau da, som den overtroiske tosken jeg er så har jeg blitt det flere ganger. hahaha!

En relativt dyr opplevelse.

Heldigvis var det nesten gratis den spåingen jeg fikk i dag, men syns ikke svaret var verdt mer enn jeg betalte heller, kunne bare sendt en meld til adam og fått samme svaret
Har egentlig stor tro på at mange kan se, må tro på det for jeg "ser" ting selv, men ikke så dypt som man forventer av noen som spår skikkelig.

Ja flere ganger. Og fy fa.... Så nifst. Skulle trodd de kjente meg fra før. En utrolig følelse når det sitter ett fremmed menneske å forteller om livet ditt og hvordan du er som person. Absolutt ikke siste gangen, men så har jeg funnet en som er sykt dyktig :)

4hjerter skrev:
Ja flere ganger. Og fy fa.... Så nifst. Skulle trodd de kjente meg fra før. En utrolig følelse når det sitter ett fremmed menneske å forteller om livet ditt og hvordan du er som person. Absolutt ikke siste gangen, men så har jeg funnet en som er sykt dyktig :)

Åh, er det noen i nærheten??? Jeg har så lyst til å bli spådd skikkelig av noen!

jeg ble veldig interessert i det i 2008 da vi flyttet i et hus som det viste seg å bo "folk" i. Helt jævlig......merker ikke så mye til det nå. men har fremdeles ikke sovet alene i huset siden jeg flyttet inn....kremt :/

Surrine skrev:
jeg ble veldig interessert i det i 2008 da vi flyttet i et hus som det viste seg å bo "folk" i. Helt jævlig......merker ikke så mye til det nå. men har fremdeles ikke sovet alene i huset siden jeg flyttet inn....kremt :/

Det skjønner jeg gjør noe med interessen ja! Har dere hatt noen til å drive ut? 
Må innrømme at jeg ikke vil ta over gården til pappa pga gjengangere... Håper noen av de yngste vil ta over, hehe. 

Hadde " hjelp" av ca 5 stk. det var 3 i huset. en familie. De første 3 klarte ikkë å få de fjerna fordi de sa at energien var veldig gjenstridig. En jeg snakket med klarte å få ut den verste. vet ikke helt om de er vekke eller det bare er jeg som er vant til huset nå. hadde samtlige damer som lå på den ene soverommet som måtte flytte til stua i løpet av natta-.jeg sa jo ikke noe til de om hva som foregikk. folk trodde sikkert jeg var koko!

Frøken Muffin skrev:

4hjerter skrev:

Åh, er det noen i nærheten??? Jeg har så lyst til å bli spådd skikkelig av noen!

Phill Phillips og han bor i Oslo. Men er alltid med på alternativmessa her i Drammen hver vår og høst. Var også til en som leste hender, og han var også utrolig flink :)

4hjerter skrev:

Frøken Muffin skrev:

4hjerter skrev:

Phill Phillips og han bor i Oslo. Men er alltid med på alternativmessa her i Drammen hver vår og høst. Var også til en som leste hender, og han var også utrolig flink :)

Så kjekt, da vet jeg hvem jeg skal oppsøke, hehe! Hvor mye tar han for en lesing? 

Surrine skrev:
Hadde " hjelp" av ca 5 stk. det var 3 i huset. en familie. De første 3 klarte ikkë å få de fjerna fordi de sa at energien var veldig gjenstridig. En jeg snakket med klarte å få ut den verste. vet ikke helt om de er vekke eller det bare er jeg som er vant til huset nå. hadde samtlige damer som lå på den ene soverommet som måtte flytte til stua i løpet av natta-.jeg sa jo ikke noe til de om hva som foregikk. folk trodde sikkert jeg var koko!

Så kjedelig at de ikke klarte å få de ut! 

jeg har vært flere ganger, men kun hos samme person :) og det var virkelig nifst, var super skeptisk første gang, men hun fortalte så mye at jeg har ikke noe valg lenger enn å tro :) men det er nok ikke alle som er like flinke ..

Frøken Muffin skrev:

4hjerter skrev:

Frøken Muffin skrev:

4hjerter skrev:

Så kjekt, da vet jeg hvem jeg skal oppsøke, hehe! Hvor mye tar han for en lesing? 

Rundt 400 kr. Og da leser han inn på cd som du får med deg. Det synes jeg er kjekt siden det blir mye info på 15 min. Men det går på engelsk da :)

Uff nei, sånt tørr jeg ikke :P

Back
Topp