Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
jau da, som den overtroiske tosken jeg er så har jeg blitt det flere ganger. hahaha!Surrine skrev:
En relativt dyr opplevelse.
Ja flere ganger. Og fy fa.... Så nifst. Skulle trodd de kjente meg fra før. En utrolig følelse når det sitter ett fremmed menneske å forteller om livet ditt og hvordan du er som person. Absolutt ikke siste gangen, men så har jeg funnet en som er sykt dyktig :)4hjerter skrev:
jeg ble veldig interessert i det i 2008 da vi flyttet i et hus som det viste seg å bo "folk" i. Helt jævlig......merker ikke så mye til det nå. men har fremdeles ikke sovet alene i huset siden jeg flyttet inn....kremt :/Surrine skrev:
Frøken Muffin skrev:
Ja flere ganger. Og fy fa.... Så nifst. Skulle trodd de kjente meg fra før. En utrolig følelse når det sitter ett fremmed menneske å forteller om livet ditt og hvordan du er som person. Absolutt ikke siste gangen, men så har jeg funnet en som er sykt dyktig :)4hjerter skrev:
Åh, er det noen i nærheten??? Jeg har så lyst til å bli spådd skikkelig av noen!
4hjerter skrev:
Frøken Muffin skrev:
Åh, er det noen i nærheten??? Jeg har så lyst til å bli spådd skikkelig av noen!
Phill Phillips og han bor i Oslo. Men er alltid med på alternativmessa her i Drammen hver vår og høst. Var også til en som leste hender, og han var også utrolig flink :)
Hadde " hjelp" av ca 5 stk. det var 3 i huset. en familie. De første 3 klarte ikkë å få de fjerna fordi de sa at energien var veldig gjenstridig. En jeg snakket med klarte å få ut den verste. vet ikke helt om de er vekke eller det bare er jeg som er vant til huset nå. hadde samtlige damer som lå på den ene soverommet som måtte flytte til stua i løpet av natta-.jeg sa jo ikke noe til de om hva som foregikk. folk trodde sikkert jeg var koko!Surrine skrev:
Frøken Muffin skrev:
4hjerter skrev:
Frøken Muffin skrev:
Phill Phillips og han bor i Oslo. Men er alltid med på alternativmessa her i Drammen hver vår og høst. Var også til en som leste hender, og han var også utrolig flink :)
Så kjekt, da vet jeg hvem jeg skal oppsøke, hehe! Hvor mye tar han for en lesing?