Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: turbojenta
ORIGINAL: Pønsi
Men er natt for meg nå[:)] kan prøve å ta flere i morgen for de som vil[;)] vet det er noen som har skrevet navn som jeg ikke har tatt enda, tar dere først i morgen da[:)]
Kan jeg lese om andre som kar samme stjernetegn og navn som meg, eller må du spå på nytt da??
da må jeg ta på nytt.. for å skille dere bruker jeg også nicket, hvis ikke skulle jeg ha brukt fødselsnr.. men siden vi er på nett vil jeg ikke be folk skrive fult fødselsnr her..
Hvis du har tid og lyst blir jeg glad om du kan spå meg [:)]
Marie og kreps [:)]
ORIGINAL: Lm81*Høygravid*
Men er natt for meg nå[:)] kan prøve å ta flere i morgen for de som vil[;)] vet det er noen som har skrevet navn som jeg ikke har tatt enda, tar dere først i morgen da[:)]
Kan jeg lese om andre som kar samme stjernetegn og navn som meg, eller må du spå på nytt da??
da må jeg ta på nytt.. for å skille dere bruker jeg også nicket, hvis ikke skulle jeg ha brukt fødselsnr.. men siden vi er på nett vil jeg ikke be folk skrive fult fødselsnr her..
hvilket legg bruker du?
har hadd en skikkelig tørke-periode her nå med kortene hehe.. tror jeg også skal sette meg med dem litt[:D]
ORIGINAL: Lm81*Høygravid*
hehe ja kan ta litt tid med flere kort enn det, med så mange her inne[:D] bruker 7korts..syns det tar litt tid det også..er vel derfor jeg ikke setter meg ned så ofte enda[:)]
fikk i fjor nye kort i bursdagsgave,rånydelige! hvilken kortstokk fikk du?