Spådom og graviditet

lykkebo32

Første møte med forumet
Jeg har ei lita tulle her hjemme, og det må være det største miraklet som noen gang har skjedd tror jeg.
Men....nå ønsker jeg meg en liten til...sukk...

Det tok 3 år for meg å bli gravid (etter mange forsøk) og håper virkelig ikke det vil ta like lang tid denne gangen.
Mener jeg leste et sted for lenge siden at det var noe man kunne ringe å spørre en spådame om (klarsynt)
Jeg har ikke noe erfaring med slike ting, men kjenner jeg faktisk tror litt på slikt.

Noen som har noe erfaring med dette?

Setter pris på dersom noen har forsøkt dette tar seg tid til å svare meg.
Kjenner jeg lurer veldig på om det blir flere barn på meg, da min klokke har begynt å tikke....

Jeg tror at noen kan ha evner, men jeg stiller meg tvilende til de som tar penger for å bruke dem. Jeg tror det er langt færre som har evner enn det er folk som reklamerer for å være synske e.l.
Jeg har prøvd en synsk en selv. Hun beskrev meg fullstendig feil. Fikk rett på graviditet, men så kan hun jo ha sjekket opp navn og info fra forumet, siden vi begge hang her. Så jeg tror ikke egentlig hun var synsk.

Jeg tror at noen kan ha evner, men jeg stiller meg tvilende til de som tar penger for å bruke dem. Jeg tror det er langt færre som har evner enn det er folk som reklamerer for å være synske e.l.
Jeg har prøvd en synsk en selv. Hun beskrev meg fullstendig feil. Fikk rett på graviditet, men så kan hun jo ha sjekket opp navn og info fra forumet, siden vi begge hang her. Så jeg tror ikke egentlig hun var synsk.
Er nok veeeldig mange "falske" der ute ja.. :/

Jeg tror helt klart at det finnes folk med evner der ute, men som flere her nevner.. er skeptisk til de som tar seg betalt. Jeg jobber i eldreomsorgen, og hadde en gang en pasient som "hadde" noen evner. En uke før hun gikk bort fortalte hun meg at jeg var gravid, (trodde ikke helt på henne, der og da) men 3 uker etterpå meldte kvalmen seg og testen var positiv ;) Ville uansett ikke latt vær å prøve å få barn hvis noen "synske" sa at jeg ikke kunne få flere. Da hadde jeg heller startet prøving, og tatt kontakt med fastlege for hjelp videre feks.. Masse lykke til :)

Var ei på forumet her som
Spådde meg i 08/09. Å til nå har alt mer eller mindre stemt. Hun tok betalt 50 kr, å jeg synes det var værdt det :)

Back
Topp