Spådd;)

edurt

Betatt av forumet
Var inne på barnimagen.com. Ble spådd av ei som kaller seg superblomst. Blei spådd for ti år siden og da sa han først gutt så jente. Hun spådde gutt på første. Så nå er jeg spent på hva det blir.. Men har hatt følelsen gutt hele tiden.

hmmm.. prøver det der med ringen, den står jo bare stille jo...[:'(] vet det er en guttebass der inne....[:D]

Æsj. Dette fungerer vel ikke for meg. Eller kanskje hvis den står stille kan det være en av hver.?.

Tok ring testen, og den gikk fram og tilbake. Må være gutt.[:)]

ORIGINAL: Minimeg

Magefølelsen er sikkert det du skal forholde deg mest til. Eller du kan ta ringtesten. En gullring knytes i et hår, og holdes over magen. Går den på tvers er det jente, langs er det gutt. Om jeg husker riktig.  Korrekt meg om jeg har feil noen.

Jeg hadde skikkelig følelse for en jente, Men det er visst en gutt der.... [:D]

jeg har vært hos healer og det var spennende gitt.ville ikke vite hva det er så ho fortalte ikke det,men fortalte at dette var en koooosebaby og alt stod bra til og alle i familien va glad for denne babyesen(of course)hehe.fødselen gikk bra og,(håper dette stemmer,hehe)når healeren tok hånden på magen,hilste babisen på henne ved å sparke.helt merkeligt.men utroligt gøy....

Ringen stemte på mitt første barn.. Da gikk den i ring. Denne gangen går den fram og tilbake så da får man bare vente og se!! [:)]

ORIGINAL: Tina82

jeg har vært hos healer og det var spennende gitt.ville ikke vite hva det er så ho fortalte ikke det,men fortalte at dette var en koooosebaby og alt stod bra til og alle i familien va glad for denne babyesen(of course)hehe.fødselen gikk bra og,(håper dette stemmer,hehe)når healeren tok hånden på magen,hilste babisen på henne ved å sparke.helt merkeligt.men utroligt gøy....

Vi var på ferie I Russland en gang, Mamma og ei vennine av henne kjenner en Healer der, Vennina hennes skulle til henne.
Men Mamma var Gravid akkurat da vi var der, Og denne Healeren behandlet Ikkje di som var Gravide.....
Er litt usikker på Hvorfor....

ring testen stemte på meg forrige gang. Men du kan ikke gjøre det selv. Samboeren din eller en annen må gjøre det.
Hver gang jeg prøver står den helt stille. Når sambo gjør det går det i sirkel.

ORIGINAL: Lisemor-79

I ring er jente, frem og tilbake er gutt....Ringtesten har stemt på de av mine venninner som har barn.....[;)]

da blir det jente på meg...[;)]
har hatt den følelsen leeenge...[:)]

Back
Topp