spå tråd...

sol vil bli mamma

Gift med forumet
.

Da henger jeg meg på her :)
jeg er født 170887 sambo 200286 og vi lurer veldig på når spiren sitter. Om jenta hans(litt min snart får en lillesøster/broooor :))))

Vil gjerne bli spådd :D

Jeg er født 020188, han er født 201085.

Lurer på hvilket kjønn vi venter? Og om det er en eller to? :D

ceria skrev:
jeg er født 170887 sambo 200286 og vi lurer veldig på når spiren sitter. Om jenta hans(litt min snart får en lillesøster/broooor :))))

Siden jeg er her nå spår jeg deg like godt med engang...
får opp oktober på deg..ser dere får en liten gutt...
men får opp graviditet på deg igjen i slutten av 2012..da kommer ei lita jente...
lykke til
klem

Sandrine skrev:

Vil gjerne bli spådd :D

Jeg er født 020188, han er født 201085.

Lurer på hvilket kjønn vi venter? Og om det er en eller to? :D

tror du har ei lita jente i magen..
får opp en jeg..

sol vil bli mamma skrev:

ceria skrev:

Siden jeg er her nå spår jeg deg like godt med engang...
får opp oktober på deg..ser dere får en liten gutt...
men får opp graviditet på deg igjen i slutten av 2012..da kommer ei lita jente...
lykke til
klem

Tuuuuuuuuuuuusen takk :)))))

Jeg slenger meg på<3 håper alt er bra med det sol? savner deg her inne.. jeg er født 250182, sambo 031185.. når sitter spiren hos oss? klem ><3>

Emani82 skrev:
Jeg slenger meg på<3 håper alt er bra med det sol? savner deg her inne.. jeg er født 250182, sambo 031185.. når sitter spiren hos oss? klem ><3>

Hei snuppa..joda alt bare bra med meg i gang med ivf forsøk nr2..ja savner å være her også..så nå har jeg tenkt å innom her litt oftere..

så..da har jeg sett litt på deg..
får opp september oktober på deg..får opp at lufta må bli litt kaldere så har mest troen på at spiren sitter i oktober...får opp masse fruktbarhet på deg nå er nok derfor jeg får opp september..ser dere får ei lita jente..

lykke til
klem

sol vil bli mamma skrev:

Emani82 skrev:

Hei snuppa..joda alt bare bra med meg i gang med ivf forsøk nr2..ja savner å være her også..så nå har jeg tenkt å innom her litt oftere..

får opp september oktober på deg..får opp at lufta må bli litt kaldere så har mest troen på at spiren sitter i oktober...får opp masse fruktbarhet på deg nå er nok derfor jeg får opp september..ser dere får ei lita jente..

lykke til
klem

da får vi krysse fingre og tusen takk søta<3 begynner på pergo nå snart så oktober kan bli mnd det;) så spennende med ivf da, holde oss oppdatert.. krysser alt jeg har for dere.. deres tur.. klem><3>

Emani82 skrev:

sol vil bli mamma skrev:

Emani82 skrev:

lykke til
klem

da får vi krysse fingre og tusen takk søta<3 begynner på pergo nå snart så oktober kan bli mnd det;) så spennende med ivf da, holde oss oppdatert.. krysser alt jeg har for dere.. deres tur.. klem><3>

jepp..holdere dere oppdatert jeg...lykke til med pergoen
klem

hei Sol, jeg skulle gjerne høre litt om meg hvis du har tid :)

Jeg er født 171178, mannen min 100372
Skulle gjerne vite om jeg kanskje allerede er gravid igjen eller når jeg blir det,
og om jeg får fullføre graviditeten denne gang etter å ha mistet 3 ganger siste halvåret.

Heisann. 

Jeg er født 01061985 og sambo er født 21051985. 

Jeg lurer på om du kan se om det blir en liten spire på oss i nærmeste fremtid, og om det eventuelt blir en gutt eller jente... Eller kanskje to... Kjempe spent! :) 

hei, jeg vil gjerne bli spådd :) Meg: 140185. Han: 280481 Er gravid nå, vil spiren klamre seg fast? Hvilket kjønn blir det? (har gutt fra før) :) Ps: krysser fingrene for at det klaffer for dere nå :)

hei håper du klarer du å se noe på meg?

meg:181189
min mann:270987

når blir vi gravide? ser du evt kjønn?

Jeg er født 07.06.71 og han 21.03.67

Lurer på om det klaffer denne syklusen eller om vi må til med ett kraftigere behandlingsprogram.

*

Ta gjerne en titt på oss også :) Jeg er født 03.07.80 Samboer 25.11.75 Når blir jeg gravid igjen, og kan du se hvilket kjønn? Og kan du se om bekkenplagene mine vil bli værre neste svangerskap..?

hei slenger meg på jeg... 

jeg er født 191081 mannen 080276, og jeg lurer på om vi klarer det engang til, og når og om det blir fullgodt denne gangen eller en ny prematur.... 

Venter spendt!!!

Jeg og vil bli spådd ;)

10.06.75 og mannen 01.10.74

Blir det barn på oss? Hvordan skal det gå med ICSI forsøket vårt nå?
Hvis det blir barn ser du hvilket år og mån dei/det bli født?

Takk ;)

Back
Topp