sol vil bli mamma
Gift med forumet
.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da henger jeg meg på her :)ceria skrev:
jeg er født 170887 sambo 200286 og vi lurer veldig på når spiren sitter. Om jenta hans(litt min snart får en lillesøster/broooor :))))
Sandrine skrev:Vil gjerne bli spådd :D
Jeg er født 020188, han er født 201085.
Lurer på hvilket kjønn vi venter? Og om det er en eller to? :D
sol vil bli mamma skrev:
Da henger jeg meg på her :)ceria skrev:
jeg er født 170887 sambo 200286 og vi lurer veldig på når spiren sitter. Om jenta hans(litt min snart får en lillesøster/broooor :))))
Siden jeg er her nå spår jeg deg like godt med engang...
får opp oktober på deg..ser dere får en liten gutt...
men får opp graviditet på deg igjen i slutten av 2012..da kommer ei lita jente...
lykke til
klem
Jeg slenger meg på<3 håper alt er bra med det sol? savner deg her inne.. jeg er født 250182, sambo 031185.. når sitter spiren hos oss? klem ><3>Emani82 skrev:
sol vil bli mamma skrev:
Jeg slenger meg på<3 håper alt er bra med det sol? savner deg her inne.. jeg er født 250182, sambo 031185.. når sitter spiren hos oss? klem ><3>Emani82 skrev:
Hei snuppa..joda alt bare bra med meg i gang med ivf forsøk nr2..ja savner å være her også..så nå har jeg tenkt å innom her litt oftere..
så..da har jeg sett litt på deg..
får opp september oktober på deg..får opp at lufta må bli litt kaldere så har mest troen på at spiren sitter i oktober...får opp masse fruktbarhet på deg nå er nok derfor jeg får opp september..ser dere får ei lita jente..
lykke til
klem
Emani82 skrev:
sol vil bli mamma skrev:
Hei snuppa..joda alt bare bra med meg i gang med ivf forsøk nr2..ja savner å være her også..så nå har jeg tenkt å innom her litt oftere..
så..da har jeg sett litt på deg..
får opp september oktober på deg..får opp at lufta må bli litt kaldere så har mest troen på at spiren sitter i oktober...får opp masse fruktbarhet på deg nå er nok derfor jeg får opp september..ser dere får ei lita jente..
lykke til
klem
da får vi krysse fingre og tusen takk søta<3 begynner på pergo nå snart så oktober kan bli mnd det;) så spennende med ivf da, holde oss oppdatert.. krysser alt jeg har for dere.. deres tur.. klem><3>