Sovning på sofan.

BambinoLukas

Gift med forumet
Lukas sovner på sofan nesten hver ettermiddag/kveld. Han har som regel spist middag og vært på do men det er ikke alltid vi får pusset tennene hans.

Tror dere det har mye å si for tennene hans sånn etter hvert?

Sambo var visst også sånn som sovnet til barne-tv hver dag og han har ikke hatt noen spesielle plager med tennene ihvertfall..

I min ungdom sovnet jeg alltid forran tv'n og jeg har slitt masse i ettertid, fryktelig mye hull i tennene hadde jeg.
Kian sovner av en gang i blandt, det bekymrer meg ikke, men for ofte er absolutt ikke bra.
Når du merker at han er veldig sliten, ta tannpussen rett etter middag, sovner han ikke da børster du bare lett over etter kveldsmaten.

Ja jeg har tenkt at jeg kan gjøre det på den måten. Å pusse litt mens han ligger i halvsøvne på sofan er jo bedre enn å ikke pusse i det hele tatt! [:D]

(Nå ligger han og sover ved siden av meg her [:D] Jeg er alene hjemme og gruer meg til å bære han inn i senga for han er så tung...) [&:]

Ja, de er veldig tunge nå.. pass på magen[8D]
Jeg bar jo Kian helt frem til termin jeg, men det er jo 1,5 år siden, de veide ikke like mye da.
Hvordan går det med deg og magen?

.

Back
Topp