Sovner på sofaen nesten hver dag

Lionne

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Jeg er helt gåen om dagen, så ca 19.15 går jeg inn i zombie-modus fram til jeg sovner på sofaen.
Dagene mine går til jobb og familie, men jeg lover å komme sterkere tilbake når energien kommer tilbake til meg.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Har det på akkurat samme måte :/ Helt fjern, trøtt og slapp på ettermiddagen og kvelden, hver gang mannen og jeg skal se film sovner jeg noe jeg aldeles ikke bruker og jeg aner ikke hvor mange gang ila de siste ukene jeg har sovnet før middag :P

Akkurat slik er det for meg også. Men har våknet halv seks de siste dagene nå av at jeg er så gruelig sulten. Får ikke sove igjen:p

Jeg også er veldig trøtt for tida. Kan sove døgnet rundt. Og med en treåring i hus så blir man ekstra sliten :)

Jepp. Kjenner meg godt igjen i denne besrkivelsen ja. Kunne sovet omtrent når som helst og hvor som helst.. Håper det blir litt bedre etterhvert, for jeg er ikke så veldig produktiv.. :p

Første eg tebke på når eg eg står opp e å Tella timane t eg ska sova i gjen ungane har eg dårlige samvittighet for .. Alti konstant trøtt :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Haha, akkuratt som megg.. står opp om morgenen, og min første tanke er at jeg gleder meg til å sove igjen;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp