Sovne

Elva

Gift med forumet
Assistert-jentene
Julibaluba 2017
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Bruker du lang tid på å sovne, eller sovner du med en gang?

Jeg kan ligge en god stund før jeg sovner - uansett hvor trøtt jeg er, men mannen sovner med ein gang han treffer puta (litt irriterende, spesielt hvis jeg har lagt meg en god stund før han og fortsatt ligger og snurrer )
 
Bruker du lang tid på å sovne, eller sovner du med en gang?

Jeg kan ligge en god stund før jeg sovner - uansett hvor trøtt jeg er, men mannen sovner med ein gang han treffer puta (litt irriterende, spesielt hvis jeg har lagt meg en god stund før han og fortsatt ligger og snurrer )
Tar meg minst en time, om jeg er heldig. Noen ganger tar det mange timer. Lenge leve insomnia :hilarious:
 
Varierer, men som regel bruker jeg en time uansett hvor trøtt jeg er. Våkner masse ila natten også, da blir jeg liggende en stund, tar det for lang tid står jeg opp litt og prøver legge meg igjen senere.
 
Normalt sett mellom 5 og 20 min, men det siste halve året har jeg slitt noe sykt med å sove.... Kan bli langt på natt før jeg sovner, og jeg våkner 2-5-6 ganger ila natten :meh:
Ble 50% sykemeldt for 4 uker siden (kort fortalt overarbeidet og stresset langt inn i marg og bein ) og det er først den siste uken jeg har begynt å sove hele natten igjen. Er sååå deilig:shy:

Mannen sover etter 10sekunder:wacky:
 
Jeg sovner før jeg treffer puta :)

Den siste tiden har jeg slitt med søvnen, men stort sett sovner jeg fort :)
 
Det kommer helt Ann på om jeg har mange tanker inhodet eller ikke
 
Sovner med en gang jeg lukker øynene :hungry:
 
Varierer, men generelt god til å sovne :hilarious:
 
Fort hvis jeg er hjemme, og trøtt. På nye plasser sover jeg ekstremt dårlig..
 
Har aldri sovnet fort, mamma har fortalt at jeg kunne ligge våken i timesvis på kveldene, bråket ikke eller noe, bare lå våken og tenkte på alt mulig, og slik gjør jeg enda.

Legger meg derfor tidlig, så får no ihvertfall kroppen roet seg ned:)

De gangene jeg har sovnet fort så har jeg vært skikkelig syk!

Mannen påstår at han sliter med å sove, men han pleier alltid sovne før meg.
 
Før kunne jeg bruke evigheter, etter jeg ble mor slokner jeg fort som fy. :p
 
Noen dager sovner jeg på sofaen, noen dager må jeg sette på meditasjonsvideoen (som varer en time) en gang til :p
 
Slokner ganske fort med mindre hun i sengen ved siden av ligger å sparker og styrer.
 
Kan bruke evigheter og har slitt med insomni:shifty: Er jeg veldig stresset og sliten, så sliter jeg sterkt med søvnen.
 
Back
Topp