Nei - dessverre
Sovnet ikke raskere den perioden hvor han selv sovnet alene inne på rommet, en kort periode rundt 2 år. Det tok mye tid og var ikke verdt det - og nå er han akkurat 3 og har nettopp brukt 7 minutter på å sovne inntil meg
han bare trenger den nærheten på slutten av dagen. Vi venter også ny baby snart og da får jeg bare finne ut hvordan vi gjør det, men han er jo så stor at jeg tenker han skjønner om jeg må gå ned til baby eller ha baby med på leggingen.
noen få kvelder sier han selv at han skal legge seg alene på rommet sitt. Sover for øvrig hele natta i egen seng.
Da vi prøvde på at han skulle sovne alene kunne leggingene ta evigheter, typ 45 min var raskt og 1,5 time var lenge - oftest noe midt i. Det tok også ganske lang tid om vi var på rommet hele tiden.
Da han stoppet med dagsoving begynte legging å gå som en drøm tidsmessig. Gjør meg ingenting være inne hos han til han sover når det bare tar 10-20 min inkludert boklesing om du skjønner
Tenker han vil sovne aleine når han er klar for det. Han aksepterer at jeg går ned på do eller henter noe for eksempel, så jeg tenker vi nærmer oss. Men etter mang timer adskilt i hverdagen når han er i bhg, er det koselig at han sovner inntil en av oss også.