Sovne selv?

RoXXy

Betatt av forumet
Hvordan sovner deres nyfødte?
Sovner babyen selv hvis den legges i vogn/seng i våken tilstand?

Varier veldig, men syntes lillebror gjør det mye oftere enn det storebror gjorde. Som regel sovner lille ved puppen og jeg legger han over i vugga når han har sovet litt:)

Han har pleid å gjøre det, men de siste to dagene har han bare roa seg på oss på dagtid. Heldigvis sovner han av seg selv på natta.

Sovner på puppen, så skal han opp og rapes, og da sovner han igjen, som regel :p i senga hender det han sovner med smokken. Jeg er egentlig fornøyd så lenge han sovner og kan legges ned, det kunne vi sjelden med storesøster.

Stortsett oppå oss, han liker ikke sove aleina, våkner ofte da, særlig på natta.

Her sovner han for det meste ved puppen, men om han blir lagt mett og trett i vugga eller vogna sovner han der også :)

Han sovner hvis han ligger for seg selv. Han er veldig glad i å ligge å bare slappe av i kurven sin. Ligger å filosoferer ser det ut som. Sovner skjeldent ved puppen, er ferdig med å amme også legger jeg han til å sove, sovner som regel da etter et par minutter.

Sovner selv på natt og dersom han legges i vogn eller bilstol. Sovner stort sett selv på dag, men pleier å ønske å sove på meg eller bf :)

På dagtid er hun veldig flink til å sovne av seg selv, men om natta skal hun vugges som regel

Sovner stort sett på puppen

Min på fire uker vil bare sovne på oss, bysses, eller trilles i søvn i vogn eller bilstol. Han ligger i vognbagen både dag og natt, fordi han sover bedre der. Føles sikkert lunere enn i den store sprinkelsenga..
Han pleier å sovne på puppen, åsså våkner han igjen når han skal rapes, og må bysse/ sovne på brystet.

Back
Topp