Sommerblomst
Andre møte med forumet
Høres ut som dere er på god vei, her har vi en sta, liten en som kun aksepterer en ting på kvelden når han er trøtt og skal sove, og det er puppen! Han tar ikke smokk (vi har prøvd alle typer omtrent) og aksepterer ikke trøst fra pappaen. Har prøvd å ligge sammen med ham og synge eller stryke osv (samsover), men han vræler av full hals uten stopp til han får det som han vil. Pupp! Da sovner han og jeg må prøve å liste meg ut uten å vekke ham. Utrolig slitsomt når jeg også har en fireåring jeg skal legge.. Helsesøster foreslo å bare la ham ligge å vræle til han gir opp, men har ikke klart å få meg til det enda. Meste jeg har klart er 10-15 min og det hjalp ikke noe (lå sammen med ham, men han fikk ikke pupp). Så sovne selv er vi laaangt unna. Han klarer ikke roe seg selv. Hadde han bare tatt smokken tror jeg livet hadde blitt litt mindre slitsomt for mammaen![]()
Som jeg skulle ha skrevet det selv!! Ingen smokk eller flaske... Men på dagtid kan pappaen bysse han i søvn... Kveldstid er det bare puppen!