Sovne selv?

TauZa

Forumet er livet
Gjør babyen det?

På kvelden og på dagen?

Er dette noe dere har jobbet for eller kom det av seg selv?

Her har hun sovnet selv fra dag en, har aldri bysset henne. Jeg legger henne ned, hun veier og grynter litt, og sovner, veldig deilig!
Dette er på kvelden da, på dagen sover hun sjelden hvis jeg ikke triller en tur, da sover hun godt.

Nope - hverken på dagen eller på kvelden. Hun gjorde det en periode, men plutselig gikk det ikke lenger. Jeg stresser ikke med det enda heller - synes rutinene hennes forandrer seg hele tiden uansett, så dette tar jeg det ganske med ro med foreløpig. [:)] 

Her sovnet hun selv i starten. vet ikke helt hva som skjedde, men nå klarer hun IKKE å sovne selv. Hun kan være veldig trøtt og ligge og hylgrine, men sovner ikke. Så fort jeg tar henne opp og bysser litt så sovner hun med engang. Forferdelige greier...

sovner stort sett av seg selv[:)]

Sovner av seg selv, og har alltid gjort det [:)]

Med et lite unntak, en liten uke hvor han sleit veldig med luft i systemet.
Da var det krise om vi la han fra oss.
Men etter den ene lille uka, var vi tilbake i vanlig gjenge [:)]

Sovner av seg selv på kvelden, men dette begynte vi å jobbe med etter nyttår, og nå trenger hun stort sett bare å smokkes litt innimellom.. Før måtte hun bysses i søvn, var vi heldig våknet hun ikke når vi la henne fra oss! Men på dagen må hun trilles litt i vognen, må stort sett våre i litt bevegelse.. Prøver å gå ifra uten å trille så mye, men ender som regel med skrik[&:]

Her har vi begynt å jobbe med det.

Tar tak i kvelden først. Vi har skjemt han bort med byssing og nå var mor lei..

HAr brukt 45 min på å legge han både i går og i dag men han har sovnet i sin seng og uten noe byssing... så håper det går raskere etterhvert.

på dagtid sovner han ikke selv. sovner på puppen eller må trilles bysses i søvn. Men på kveldene sovner han selv i senga si ja. Det har han gjort hele tiden, kjempeglad for det[:D]  Sovner jo av og til på puppen på kvelden og da...

Sovner stort sett selv både på dagen og kvelden så lenge hun har tutten og kosekluten sin.. Vært sånn hele tiden [:)] bortsett fra de første par ukene når hun bare villle sove sammen med meg på natta.

like etter jul, da vi kom hjem igjen, ville hun plutselig likke for seg selv til hun sovnet. ble helt forskrekket jeg, for hun har alltid hylskreket hvis jeg har lagt henne ifra meg mens hun fortsatt var våken.

så det er veldig deilig at hun finner roen selv, både for min egen og for hennes del [:)]

Har gått fra å måtte bysse han i søvn til å kun legge han ned å stryke han litt på kinnet/over håret/i panna. Både dagtid og kveld. Kan ta opp til 10 min før han sovner nå, men har gått ned fra 40 minutter[:D] Veldig fornøyd. Brukte et par uker på å minske tiden så mye...

ORIGINAL: Marin*AronSinMamma*

sovner stort sett av seg selv[:)]

Her også, etter veldig mye arbeid! Tok ca 2 uker der han gråt og klaget når vi la ham ned.. Men vi gikk ut og inn med jevne mellomrom både på dagtid og kveldstid  (natten har aldri vært noe problem her) gav ham smukken, strøk ham over hodet o.l... Hvor ofte vi gikk inn varierte litt - dersom han gråt skikkelig gikk vi inn oftere enn dersom han bare klaget litt.. Og dersom han ble hysterisk tok vi ham opp, roet ham og koset litt før vi la ham ned igjen.. Nå sovner han enten uten protester eller klager noen få minutter før lydene går over i småprate/kose lyder og han sovner..[:)] Superdeilig![:)] Og han sover MYE bedre enn han gjorde når vi bysset og bar i søvn.. Så anbefaler det absolutt selv om de 2 ukene var et sant mareritt!

Sovner av seg selv på kvelden, pleier aldri å være noe problem *bank i bordet* begynte med det rett føre hu var 3 mnd, føre det tok det rundt 2-4 timer å legge henne og bysse hu i søvn[:'(] Hylte når hu traff madrassen! men sovner som oftest ikke av seg selv på dagen[8D] skal helst bli trilla i vogna eller sovne på armen [:)] tips tas i mot![8D] men er egentlg ikke noe problem å trille hu i vogna da:)

Back
Topp