Sovne selv i sengen sin ..

Ja det skjer alltid her:)
Men nå har hun sovet i den siden hun var 6 uker og flyttet på eget rom.
 
Nei, hun sovner i vår seng,og aller helst med puppen i munnen;) Sover litt i senga si om natta da.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Nei sovner ved puppen eller i armene mine :p legges i egen seng da og kommer over i vår i løpet av natta :)
 
Enten sovner han på puppen også legger jeg han over i senga si eller så ammer jeg han, legger han i senga og gir han smokk til han sovner. Når han får pupp om natten legger jeg han også over i egen seng igjen etterpå, men den står inntil vår så jeg trenger ikke gå ut av senga mi..
Men hvis han er våken når han blir lagt kan jeg ikke bare gå ut for han må ofte ha smokken ganske mange ganger før han sovner..
 
Åh godt å høre at vi ikke er de eneste :) hun har siden hun var født alltid villa helst sove på meg å måtta blitt vugga i søvn , har har i en 2-3 uker vært flink å sovna selv i senga si mens jeg har vugga på den og sunget litt, tenkte at vi kanskje hadde klart å få litt rutine på det .. Meeen nei :p nå plutselig skriker hun bare , er trøtt å kunne sikkert vært sekunder fra å sovne men ligger bare å vrir seg , men straaks jeg tar henne opp i armene slokner hun på sekunder ;-)



Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Sovner ved puppen når det er leggetid, på dagtid sovner hun av seg selv.
Har begynt litt, ved leggetid, å amme ferdig uten at hun sovner, legge henne i sin seng og holde henne i hendene, da sovner hun etter 5-10 min :)
 
Her sovner hun av seg selv både på dagtid og kveldstid:) Eldste gjorde aldri det! Har gjort akkurat det samme med begge, så tror bare det er litt individuelt.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Åneida.. Her er det puppes i søvn, aller nådigst bæres. Men de siste dagene har hun for første gang sovnet i vogna etter intens rugging og 5 min gråt( ja-tok tida..;) )


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Savner puppen! Her er det flaske, så må sovne på en annen måte. Jeg må bære, kile på ryggen(nytt av uka) eller rugge. Når hun har roet seg legger jeg henne i vugga, og må vugge lenge før søvnen kommer. I går tok leggingen to timer, noen andre ganger 15 minutter..


Prins 03.03.08 og prinsesse 14.04.14 <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Når er vanlig da at man begynner å gjøre noe får å venne barnet til å sovne selv å slikt ? Hun hadde en periode hvor hun aldri sovnet i vognen på dagtid men helt plutselig en dag snudde det seg av seg selv omtrent , nå sovner hun som regel etter en liten trille runde :) deilig å slippe rugging heeele dagen ! En periode ble jeg stående å vugge selvom jeg ikke holdt snuppa lengre:p


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Ja, blitt lagt i egen seng, og sovnet selv fra vi kom hjem fra sykehuset:).. Han sover på vårt rom fortsatt da, senga rett ved vår. Satt inne hos han til han sovna i starten, men nå bare legges han, og jeg går ut - sovner kjapt:).. Å skulle han bli lei seg eller noe, går jeg såklart inn å trøster, og er der til han roer seg igjen, men sovne virker det som han klarer best når han er alene:)..
Gjorde akkurat det samme med storesøster, og er evig takknemlig for å ikke hatt problemer med å få barna til å sovne på kveldstid.. :)


Jente født juli 2011 ~ Gutt født april 2014 :)
 
Ja, her sovner han selv i sengen sin.

På "kvelden" får han mat, så bader han. Etter badet er han oppe litt før vi legger han.
Vi legger han, synger kanskje en sang, er han urolig stryker jeg han på ryggen mens jeg synger.
Noen ganger sovner han med en gang. Andre dager klager han litt og trenger å få smokken noen ganger - men pleier ikke ta mer enn 10 (noen ganger 15) minutter.

Det er SUUUUPER deilig!

De to andre her har vi måttet amme/flaske i søvn til de var over året :p
 
Han sovner av seg selv i sengen sin ja. Legges fast i 20 tiden.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja
 
Har de gjort det fra starten av eller har dere gjort noe får å få det til ?:p


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Ja han har egentlig gjort det fra han valgte leggetid kl 21 da han var 6 uker gammel. Nå er leggetiden rundt kl 20. Vi legger han, leser litt, synger "So ro" og kysser og sier god natt så går vi ut. Han ligger og koser med det han har i sengen, leker litt og så er det stille etter litt.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp