Sovne av seg selv

venoka

Elsker forumet
Hvordan fikk dere barna til å sovne av seg selv?

Mie gjorde det før men ikke nå lenger[&:]

ble gradvis sånn, nå sovner hun som regel til flaska men de kveldene hun ikke gjør det har vi det gående med byssing og gud vet hva.

slitsomt ja, hun er stuptrøtt, men skal ikke sove nei. kan legge henne ned, kan ligge å prate opp til en halvtime men etter det da er det bare skriking.

Vi hadde et dårlig utgangspunkt med tanke på at han hadde KISS KID, og fikk vondt i nakken når han gråt. Dermed startet vi med byssing og kosing og gud hvet hva. Men da vi var hos manuellterapauten og hun sa han var frisk meldt og ikke spente nakken mere... ja da satte vi inn nåde støtet.

Lar han bare skrike jeg. Går inn med smokken om han mister den. Hvert 5-10 min. Tok ikke lange tia før han skjønte tegninga. Nå vet han at natta betyr SOVEEEEEEEE.... hehe

Brukte ferber metoden, så no sovner han av seg selv om kvelden. Blir litt grining til tider, men det går fort over. Men på dagtid så enten ammer jeg han i søvne eller stryker han på hodet. Da sovner han til slutt. Har ikke hatt hjerte enda til å innføre ferber på dagtid i tillegg.

Her kan det ofte bli en del skriking[8|]. Men må bare synge og stryke han på kinnet eller hodet, så sovner han til slutt. Men av og til kan det ta en eeeeevighet, siden han mister eller TAR UT smokken hele tiden[8|].

Back
Topp